Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Autofellatio -ekkelt, homofilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja vel! Da er vel alle enige om at: Autofellatio er en homoseksuel aktivitet?

8568416[/snapback]

Dictionary.com sin definisjon på homosexuality:

   1. Sexual orientation to persons of the same sex.

   2. Sexual activity with another of the same sex.

8567774[/snapback]

Utheving av meg.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det oniani, men dere skjønner kanskje de som ser på det som homofilt, selv om det er trangsynt?

8568682[/snapback]

 

"Ignorance is blizz", skulle ønske jeg var like trangsynt. Må jo gå rundt i en tilnærmet euforisk tilstand =/

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Selvfølgelig er det oniani, men dere skjønner kanskje de som ser på det som homofilt, selv om det er trangsynt?

8568682[/snapback]

Har en viss forståelse for det, ja, men jeg mener fremdeles at det i seg selv ikke bør assosieres med homoseksualitet noe mer enn vanlig runking.

Lenke til kommentar

Hadde jeg kunnet gjort det? hadde jeg gjort det hvis jeg kunne?

Nei jeg kan ikke... sliter jo med å ta meg selv på knærne med stive ben :cry:

Og hadde jeg kunnet så hadde jeg ikke gjort det.

 

Hvorfor? fordi jeg syns det blir litt vell narsissistisk, også fordi jeg aldri kunne tenkt meg å ha pikk i kjeften.

 

isteden for å snakke om at dette blir homofilt, la heller spørsmålet være: om det blir narsissistisk å ha fellatio med seg selv.

 

~Diddern

Lenke til kommentar
isteden for å snakke om at dette blir homofilt, la heller spørsmålet være: om det blir narsissistisk å ha fellatio med seg selv.

8570193[/snapback]

Tror nok ikke du vet hva narsisisme er. Det er kjærlighet til seg selv, der man mangler evnen til å føle kjærlighet overfor andre.

Lenke til kommentar

Snakket med noen på skolen om dette i dag. Alle syntes det var homofilt og ekkelt. Men ingen hadde noen skikkelig begrunnelse på hvorfor det var "homo". At der virker ekkelt er jo en annen ting.

 

Personlig ville jeg nok ha gjort det, hvis jeg hadde klart.

 

*gjør de daglige tøye øvelsene sine* :)

Lenke til kommentar
isteden for å snakke om at dette blir homofilt, la heller spørsmålet være: om det blir narsissistisk å ha fellatio med seg selv.

8570193[/snapback]

Tror nok ikke du vet hva narsisisme er. Det er kjærlighet til seg selv, der man mangler evnen til å føle kjærlighet overfor andre.

8571548[/snapback]

 

Vet godt hva det er, men hvis du kan gjøre alt selv så kan det jo til slutt bli så ille at du ikke vil ha en dame til å gjøre det fordi du syns du gjør det bedre selv.

 

~Diddern

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...