Gå til innhold

Ville du solgt sjelen din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter har ikke spydd dritt mot noen, en post som mente dette er slettet.

 

I tillegg har jeg slettet et par andre poster. Minner om retningslinjene som sier at vi framfor alt skal være HØFLIGE.

 

Om man mener andre går over streken, ikke svar, rapporter tråden, og la en moderator avgjøre hva som gjøres videre.

 

NB: Reaksjon på moderering gjøres på PM, ikke i denne tråden.

Lenke til kommentar
Hva er skjelen? Jo det er blod.

8583785[/snapback]

Sjelen er jo ånden som lever inni deg som person.. det er ikke fysisk. blod er fysisk.

8583851[/snapback]

Bare vil få legge til at det ikke var jeg som sa dette^^ Jeg er av den oppfatning at sjelen er ingenting; hverken blod eller noen "ånd".

Lenke til kommentar
Denne tråden tilfredstiller ikke reglene for posting her som sier at tråder skal definere et klart emne for diskusjon. Den stenges derfor.

 

Om trådstarter mener han kan definere emnet tydeligere og mer utfyllende kan han kontakte meg på PM, så skal vi vurdere saken på nytt.

 

Geir :)

8582573[/snapback]

 

 

Hva er en sjel?

 

Jeg hører om at min sjel er kan føle smerte... Kan den?

8595638[/snapback]

Jeg vil mene at sjel føler smerte, med at hvis du ikke er tro mot din egen sjel så vil du føle deg dårlig.

8597314[/snapback]

 

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ?? Hvordan kan jeg føle smerte ved å ikke tro på sjela mi?

Lenke til kommentar

Ok, hmm tar du visa eller mastercard? Foresten tenkte litt over det.. Du kan få den for 3000,- har ikke bruk for den enda, men jeg skal kjøpe en ny en dersom jeg en gang får bruk for en.

 

Er det mulig for meg å ikke tro, så mye på skjela di, slik som det du gjør, sånn at du får vondt i skjela di?

 

Jeg fikk litt vondt i sjela nå, for jeg benektet den litt.. Er det sånn helt vanelig?

Dersom jeg for solgt sjela mi til deg, føler jeg smerte i den vis jeg ikke tror på den da og?

 

Hmm, men får ikke du dobbelt så vondt dersom du ikke klarer å tro på min sjel da?

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke solgt den, dårlig karma.

Dessuten klarer jeg meg helt fin og enda litt til økonomisk.

 

Forøvrig vil jeg bare nevne at HØFLIG kan tolkes avhengig av hvilken side man støtter, enkelt utsagn er direkte UHØFLIGE. Men stortsett må det gå an å si negative ting uten at dette tolkes som uhøflig.

Endret av rat911
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde det samme som skjedde på ghostrider, ja, da ville jeg solgt sjela mi, kult å kaste ild og den fete harleyen da :D

 

hvis ikke det hadde vært mulig, så ville jeg gått opp i pris minium 500 laken :p

 

edit: hadde forandre nicket mitt til ghostrider85 eller flameboy85 da :dribble:

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

Tviler på at jeg ville gått med på en slik handel, selv om jeg er relativt lite kristen. Jeg tror folk har forskjellig syn på hva sjel er, for meg så er sjelen min personelighet og tanken på å selge den blir bare litt rart.

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...