Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykk på den videoen, spol til filmen 24sekkunder. SLÅ AV LYDEN PÅ DENNE, Åpne denne: http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow ha PÅ lyd på denne ; ) start denn siste hær når du har spolt till 24 på den andre å slått av lyd ; ) og start begge någenlunde samtidig

 

 

Jeg skjønner ikke at dette er postet i humor. Å le av dette er faen meg umenneskelig. Jeg blir dårlig bare av tanken.

Lenke til kommentar

Trykk på den videoen, spol til filmen 24sekkunder. SLÅ AV LYDEN PÅ DENNE, Åpne denne: http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow ha PÅ lyd på denne ; ) start denn siste hær når du har spolt till 24 på den andre å slått av lyd ; ) og start begge någenlunde samtidig

 

 

Jeg skjønner ikke at dette er postet i humor. Å le av dette er faen meg umenneskelig. Jeg blir dårlig bare av tanken.

Velkommen til 4chan.

 

Hvis du synes det der er ille, så anbefaler jeg deg å gå ut av denne tråden og ikke besøke /b/.

 

Det der er morsomt som faen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

**Sensur**Trykk på den videoen, spol til filmen 24sekkunder. SLÅ AV LYDEN PÅ DENNE, Åpne denne: http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow ha PÅ lyd på denne ; ) start denn siste hær når du har spolt till 24 på den andre å slått av lyd ; ) og start begge någenlunde samtidig

 

 

Jeg skjønner ikke at dette er postet i humor. Å le av dette er faen meg umenneskelig. Jeg blir dårlig bare av tanken.

Velkommen til 4chan.

 

Hvis du synes det der er ille, så anbefaler jeg deg å gå ut av denne tråden og ikke besøke /b/.

 

Det der er morsomt som faen :D

 

 

Det der va ikke morsomt. Uansett hva dere vil gjøre /b/ til så er ikke det der morsomt.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Herremann da. Humor er individuelt. Jeg synes Kristian Valen er helt sinnsykt umorsom, mens mora mi ler seg ihjel av ham. Noen ler av andre, noen ler av puns.

 

Edit: Sier ikke om jeg ler eller ikke ler av den. Dette var sett objektivt.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Herremann da. Humor er individuelt. Jeg synes Kristian Valen er helt sinnsykt umorsom, mens mora mi ler seg ihjel av ham. Noen ler av andre, noen ler av puns.

 

Hvis du på noen måte mener at disse linkene postet ovenfor på noten måte er en slags humor, så burde du rett og slett skamme deg. Og til de som poster slike ting så er det rett og slett uforskammet. Man gjør bare ikke narr slike ting og ser man noen som gjør narr av det så tar man avstand ifra det. Tenk om bestefaren deres var med i den videoen? Hadde dere flirt like mye da?

 

Ser du endret litt på posten, og det var bra. Men husk å ikke oppmuntre noen til slik humor.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Jo, det var morsomt. Og ingen burde skamme seg for å synest det var morsomt.

 

edit: Det hadde sikkert ikke vært like morsomt for meg om det var min bestefar som var i videoen, men det er det ikke. Det gjør det heller ikke mindre morsomt når det ikke er det.

Endret av Vycan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Man gjør bare ikke narr slike ting

 

Man gjør jo tydeligvis det.

 

Var det ikke like ille når Otto Jespersen hetset jøder på tv? Folk lo, det var humor. Var det?

 

DU er klar over at det blir gjort narr av personer som har fått betydelige skader på kroppen sin?

 

Forøvrig så sjekket jeg opp det der med Otto Jespersen. Det var galt gjort av han, og man burde ikke le av det men heller vise medynk til ofrene.

Lenke til kommentar

oki, for det første, så var det ikke ment å gjøre narr av krigshelter som noen av de sikkert var. Og ja, det er litt frekt, ser absolutt den. Men, å gå rundt å tenke at det kunne vært bestefar eller oldefar å i det hele tatt la seg bry av det i stede for å faktisk se det lille humoristiske i det er bare for dumt. Det var bare for at noen som hadde hatt en dårlig dag eller noe kunne få trekke på smilebåndet litt. Tydligvis hjalp det ikke på alle. Men men..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...