Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper den selvforsterkende effekten, så fremt de som er nye på 4chan er unge og aper etter de eldre. Men hvis jeg kom til 4chan ville jeg ikke sagt "Å ja, det er sånn de gjør det der", og så gjort sånn selv. Jeg ville sagt "Dette er ikke noe for meg", og så hadde jeg funnet et annet sted å vanke. Det er ikke sånn at jeg hadde lidd meg gjennom måneder med gørr for så endelig å bli herdet. Det er i så fall en slags manndomsprøve for fjortisser uten egne idealer... :innocent:

 

Geir :)

 

Halvrelatert kommentar:

 

De færreste besøker 4chan fordi det er en hemmelig gutteklubb hvor man kan tøffe seg, banke folk uten å gi seg til kjenne. For mange er det vel heller at man finner en god del gammeldags morro blant all driten som "herder" folk (:roll:). Man kommer uforvarende ut for gørr her og der under leting etter morsomheter, men etter å ha sett det nok ganger vekker det ikke like stor oppsikt. Det er ikke det at man "herdes", blir mann, tåler å se det og tar det som underholdning. For min del er det vel heller at man blir klar over eksistensen av det, lærer seg å overse det, og lar det passere ubemerket slik at man får konsetrert seg om det man er ute etter.

 

Man trenger jo ikke droppe hele nettstedet selv om man ser noe ekkelt/slemt/heselig? Man kan bare legge det til side, og fokusere på det man liker, for å få en halvgod sammenlikning med mat man ikke likte som barn :p

 

 

Men det er klart, den mest effektive måten å gjøre dette på er jo å kun være her på diskusjon.no og 4chanarchive sine sider, hvor driten som oftest er silt ut. Med mindre man er svært fintfølende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer egentlig på hvorfor du er i denne tråden, hvis du har den tankegangen her. Tror nok ikke denne tråden er noe for deg. Men det skal sies at denne tråden er mye mer barnevennlig enn 4chan.

Fordi 4chan er mer enn 'lololol sprengt katt lolol kult å le av folk med fysiske hemninger og bæsj lolol'..

 

4chan RØRER ikke katter. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ironi funker ikke på internett Boller..

4chan /b/ goes after cat abusers, wins

 

Rule 1 and 2 of the internet prohibits me from mentioning their name, but sometimes praise should be forthcoming.

 

A video of two men abusing a cat surfaced on YouTube late last week, and members of /b/ took it upon themselves to bring the sickos to justice.

 

The video was quickly narrowed down to prime suspects, primarily through the help of /b/, and local authorities arrested the men.

 

Many have been quick to criticize /b/ in the past, but today at least you can’t doubt one thing: they love cats. Before the arrest, the forum was full of in memory of the cat posts, pictures, and even threats to do to the cat abusers what they did to the cat.

Lenke til kommentar

Man kan ikke si 4chan liker katter.

 

Akkurat som man ikke kan si 4chan liker pizza.

 

Noen på 4chan liker det, andre ikke.

4chan er ikke en person, men en nettside for mange personer.

Akkurat som her på diskusjon.no og alle andre forum og nettsamfunn har man en del uskrevne regler på 4chan og også på /b/. At /b/ har blitt populært og overbefolket med en gjeng skoleelever og drittunger endrer ikke dette.

 

Men en del av disse uskrevne reglene har jo blitt mer og mer borte etter hvert som folk har overlatt 4chan til hordene av nykommere og funnet seg andre steder for å komme på orginale ideer.

Lenke til kommentar

Man kan ikke si 4chan liker katter.

 

Akkurat som man ikke kan si 4chan liker pizza.

 

Noen på 4chan liker det, andre ikke.

4chan er ikke en person, men en nettside for mange personer.

 

Alle på 4chan oppfører seg etter en kode, alle liker det samme, og gjør det samme.

 

Omtrent som når alle kommer i dress i en begravelse der kleskoden er dress.

Det er koden, man bryter den bare ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...