Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange metoder man har sikret nettverket på kommer jo ann på hva man regner.

Så, jeg kan vel si ja på den: Bla:

- Lås på døren som gir tilgang til nettverket

- Brannmur i Ruter

- Kryptert WLAN

 

skjermspessifikasjoner gidder jeg ikke finne frem for å svare på et bilde.

 

Ellers antyder jeg ikke å være /g/, det er faktisk et av forumene jeg ikke er på i det heletatt

Lenke til kommentar

Forresten Gavekort; hvor møtte du Stallman? Var det fun?

 

Bcs South Wales foredrag på universitetet mitt. Han var rimelig svett og pompøs, og alle Unix-folkene satt å humpet leggen hans konstant. Han ble rimelig surt da den ene professoren spurte om han kunne si Microsoft Windows istedet for Windows, siden han synes at sistnevnte er feil å si. Det endte med at Stallman ble rimelig gretten resten av dagen.

 

Yup! Welcome to Comp Sci.

 

Edit: Kan føye med at jeg fikk øyenkontakt med Stallman også, så om noen har lyst til å ta på meg så vet de hvor jeg bor.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Forresten Gavekort; hvor møtte du Stallman? Var det fun?

Bcs South Wales foredrag på universitetet mitt. Han var rimelig svett og pompøs, og alle Unix-folkene satt å humpet leggen hans konstant. Han ble rimelig surt da den ene professoren spurte om han kunne si Microsoft Windows istedet for Windows, siden han synes at sistnevnte er feil å si. Det endte med at Stallman ble rimelig gretten resten av dagen.

Sounds about right. Genialt hvor told han ble av professoren må jeg si haha :D

Lenke til kommentar

Forresten Gavekort; hvor møtte du Stallman? Var det fun?

Bcs South Wales foredrag på universitetet mitt. Han var rimelig svett og pompøs, og alle Unix-folkene satt å humpet leggen hans konstant. Han ble rimelig surt da den ene professoren spurte om han kunne si Microsoft Windows istedet for Windows, siden han synes at sistnevnte er feil å si. Det endte med at Stallman ble rimelig gretten resten av dagen.

Sounds about right. Genialt hvor told han ble av professoren må jeg si haha :D

 

Han ble Richard ToldMan.

Lenke til kommentar

Orker ikke hoste frem et helt bilde, men rekorden min er 1,5 år oppetid. Da fikk jeg en bsod og tok en veldig utsatt vedlikeholdsrunde.

 

Stabilt oppsett var det i alle fall :wee:

Windows og 1.5 år oppetid? Nesten litt imponert, spørs litt på bruk. Dog var den kanskje ikke helt up to date siden Windows krever reboot. Ikke akkurat helt sikkert :p

Lenke til kommentar

Hvor mange metoder man har sikret nettverket på kommer jo ann på hva man regner.

Så, jeg kan vel si ja på den: Bla:

- Lås på døren som gir tilgang til nettverket

- Brannmur i Ruter

- Kryptert WLAN

 

skjermspessifikasjoner gidder jeg ikke finne frem for å svare på et bilde.

 

Ellers antyder jeg ikke å være /g/, det er faktisk et av forumene jeg ikke er på i det heletatt

>not using fail2ban

>not using specified firewall rules

>not disabling root

>not using SU instead of root

>not using SSH keys

 

 

etc

 

pleb

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Windows og 1.5 år oppetid? Nesten litt imponert, spørs litt på bruk. Dog var den kanskje ikke helt up to date siden Windows krever reboot. Ikke akkurat helt sikkert :p

 

Windows xp 64bit. Aldri før og aldri etter. Det bare virket.

Planke:

post-127302-0-19262200-1344382307_thumb.jpg

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...