Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fack jeg må si, selv om jeg henger en del på artige siden siden er rask, enkel og effektiv så begynner jeg å hate den noe helt fryktelig. Kjenner det gjør nesten litt vondt i penisen hver gang jeg leser "U mad?" med trollface, spesielt alle de skole bildene "U MAD VASKEDAME?" Også "LE" "Me GuSATV" pluss alle de fjortis konkurransene om beste fylke og annet norsk driiit EG SKAL HA EIN!! AGGHHH

 

post-132384-0-00299600-1323120772_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fack jeg må si, selv om jeg henger en del på artige siden siden er rask, enkel og effektiv så begynner jeg å hate den noe helt fryktelig. Kjenner det gjør nesten litt vondt i penisen hver gang jeg leser "U mad?" med trollface, spesielt alle de skole bildene "U MAD VASKEDAME?" Også "LE" "Me GuSATV" pluss alle de fjortis konkurransene om beste fylke og annet norsk driiit EG SKAL HA EIN!! AGGHHH

 

post-132384-0-00299600-1323120772_thumb.png

 

11970460.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fack jeg må si, selv om jeg henger en del på artige siden siden er rask, enkel og effektiv så begynner jeg å hate den noe helt fryktelig. Kjenner det gjør nesten litt vondt i penisen hver gang jeg leser "U mad?" med trollface, spesielt alle de skole bildene "U MAD VASKEDAME?" Også "LE" "Me GuSATV" pluss alle de fjortis konkurransene om beste fylke og annet norsk driiit EG SKAL HA EIN!! AGGHHH

 

Du har ikke en dritt å klage på når du bidrar negativt.

 

Hele poenget er at det er en del av kultur som ikke skal brukes ute av sammenhengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...