Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

OC

 

 

post-102035-0-85745100-1323120096_thumb.png

 

>repost fra reddit

>implying reddit ikke er THE repostingside

>tre dager siden! (jeg er kul)

 

At det er repost er bare kjedelig, det som virkelig er ubeskrivelig provoserende ved artige.no er at det som postes der er så forjævlig ræva, og det blir sett på som "lulz". Lulz går ut på å plage andre for fun, ikke å spamme memes som er forced til helvete. Dolanhacking.jpg fucking everywhere.

 

inb4 umad.

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fack jeg må si, selv om jeg henger en del på artige siden siden er rask, enkel og effektiv så begynner jeg å hate den noe helt fryktelig. Kjenner det gjør nesten litt vondt i penisen hver gang jeg leser "U mad?" med trollface, spesielt alle de skole bildene "U MAD VASKEDAME?" Også "LE" "Me GuSATV" pluss alle de fjortis konkurransene om beste fylke og annet norsk driiit EG SKAL HA EIN!! AGGHHH

 

Du har ikke en dritt å klage på når du bidrar negativt.

 

Hele poenget er at det er en del av kultur som ikke skal brukes ute av sammenhengen.

 

 

what.

Lenke til kommentar

Apropos baot-is. For en drøy uke siden, da jeg satt i kassa i butikken, kom det to unger i omkring 9-årsalderen knisende inn døren. De snoka litt rundt med et glis om munnen før de endelig kom til kassen og presterte å rope "DERE ER JO FRI FOR BAAAAOT-IS".

Så tragisk... Men interessant å se hvor langt dårlig humor strekker seg. Var vel i sommer noen her drev å tulla rundt med båtis?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Apropos baot-is. For en drøy uke siden, da jeg satt i kassa i butikken, kom det to unger i omkring 9-årsalderen knisende inn døren. De snoka litt rundt med et glis om munnen før de endelig kom til kassen og presterte å rope "DERE ER JO FRI FOR BAAAAOT-IS".

Så tragisk... Men interessant å se hvor langt dårlig humor strekker seg. Var vel i sommer noen her drev å tulla rundt med båtis?

Er det ikke 2 år siden?

 

 

inb4 noen sier noe om "im not a newfag i've been here all summer"

Lenke til kommentar

Hahha ja det er slik det er ja, glemte at jeg egentlig digga Le Artige!

 

Det handler ikke om å digge "Le Artige" det handler om å innse at andre har plukket opp noe du en gang plukket opp. Om du syns det er så nitrist at folk har fått øynene opp for din humor kan du jo tenke deg hvordan det føltes for de få som en gang drev med det alene når det ble en større gruppe med innvidde som lo av vitsene. For å bruke 4chan-termer, du er en like stor del av kreftsvulsten som de du nå angriper for å ha ødelagt for klubben.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hahha ja det er slik det er ja, glemte at jeg egentlig digga Le Artige!

 

Det handler ikke om å digge "Le Artige" det handler om å innse at andre har plukket opp noe du en gang plukket opp. Om du syns det er så nitrist at folk har fått øynene opp for din humor kan du jo tenke deg hvordan det føltes for de få som en gang drev med det alene når det ble en større gruppe med innvidde som lo av vitsene. For å bruke 4chan-termer, du er en like stor del av kreftsvulsten som de du nå angriper for å ha ødelagt for klubben.

Nja. Det blir litt som når en spinkel nordlending prøver seg på gangsterrap. Det funker liksom ikke helt..

Lenke til kommentar

Hahha ja det er slik det er ja, glemte at jeg egentlig digga Le Artige!

Det handler ikke om å digge "Le Artige" det handler om å innse at andre har plukket opp noe du en gang plukket opp. Om du syns det er så nitrist at folk har fått øynene opp for din humor kan du jo tenke deg hvordan det føltes for de få som en gang drev med det alene når det ble en større gruppe med innvidde som lo av vitsene. For å bruke 4chan-termer, du er en like stor del av kreftsvulsten som de du nå angriper for å ha ødelagt for klubben.

Feil. Kort sagt er ikke "4chan-humor" (hva det nå enn er) den samme driten som postes på artige. Det er bare spamming av eldgamle gifs og overbruk av memes. Artige er i mine øyne selve definisjonen på cancer/shitkid, og selv kamerater som jeg har som har likt siden fordi den er enkel osv., begynner nå å hate den fordi det er faktisk bare spamming av memes. Ja, samme cancer har vært på 4chan, nærmere bestemt /b/, men det er mer provoserende med artige fordi det blir sett på som noe det ikke er, nemlig morsomt og "hipt".

 

Og ja, selvsagt er det spennende med internhumor og "gutteklubben", men har ingen interesse av å holde det skjult (diskuterer det her, gjør jeg ikke?). Hva jeg finner morsomt i 4chan og miljøet rundt er ikke spamming av memes.

 

Dere roter.

 

4chan innehar vanligvis ungdom som tror de er kule ved å leke anonymous.

artige innehar småsøsken og lignende til de som er på 4chan.

Du snakker om /b/, 4chan har flere boards.

Endret av Occi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...