Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Dette spillet er så håpløst at det ikke er verdt plata det er brent på engang.

 

Håpløse dialoger, håpløs voice acting, hele spillet er håpløst. Jeg gremmes over at noen kan levere fra seg et slikt produkt. Eier de ikke selvrespekt?

9098413[/snapback]

 

Jeg liker det godt. Synes det er kjempebra, faktisk - tross de dumme problemene det har. Klarer veldig enkelt å overse det snodige skuespillet (ikke verre enn noe Shakespeare-skuespill uansett), den ekle hesteridningen og de snodige ansiktene til folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette spillet er så håpløst at det ikke er verdt plata det er brent på engang.

 

Håpløse dialoger, håpløs voice acting, hele spillet er håpløst. Jeg gremmes over at noen kan levere fra seg et slikt produkt. Eier de ikke selvrespekt?

9098413[/snapback]

 

Spillet er bra, men jeg merker det er Gothic 3 tendenser i det.

Tror det er noe galt med balanseringa så di jobber med og balansere det i hver patch ser jeg.

 

For spillet er kjekt men det et du føler deg som gud etter en stund er litt irriterende.

Lenke til kommentar
Snodig, det. Jeg kan faktisk fortsatt av og til slite bittelitt med banditter. De har noen helvetes gode rustninger nå, hos meg. Bruker å sende ned et flammeregn over dem, og samtidig sende ut en tøff spawnet fyr fra helvete. Fungerer som oftest bra da. :)

9098581[/snapback]

 

Hvilken magic har du valgt fra start ?

 

lurte om skulle lage meg en som bruker sverd og kansje necro magi.

Lenke til kommentar

Fant ut noe om stacking av damage på sverda, så det jeg forsto da va at man skulle velge et sverd mans syns ser tøffe ut og så kan man ha det spillet ut om man enchanter det masse.

 

Er dette tilfelle ?

 

så det jeg lurer på da va og kjøre et 1hånd sverd og skjold da jeg leste i tooltip at skjolda stopper piler.

 

Jeg har møtt på noen jævler av bueskyttere og di er plagsomme, så kansje med skjold så kan det bli litt bedre.

 

Så vist noen har noen erfaringer med skjoldbruk mot piler, og om det er grei skade med 1hånd sverd så ønsker jeg litt tilbakemeldinger om det.

 

EDIT: Muligt di har fjernet at man kan stacke enchanter på sverda så mye man vil, da jeg bare har stacket 2 ganger til nå på samme item.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Skjold er passivt, så det vil si at det automatisk blokkerer, avhengig av hvilket nivå du er i når det kommer til skjold-beskyttelse.

 

Magien jeg bruker.... Hmm. Husker ikke helt. Er en stund siden jeg spilte sist nå, men sist jeg husket, så har alt av magi jeg bruker noe med flammer å gjøre. Har fått tak i en jævlig kraftig greie som sender ned noe flammefaenskap fra himmelen. Fungerer utrolig bra på mengder av folk.

 

Som jeg sa, spillet er ikke så enkelt. Bueskytterne er temmelig effektive, spesielt når du må kjempe deg gjennom en haug med håndvåpen-fiender for å ta dem ut. Dessuten elsker de å stikke av også.

Lenke til kommentar

hesteridingen skal ha blitt litt bedre i 1.4 patchen, hesten gjør fremdeles rare ting, spesielt når den skal gjennom porter, og noen ganger bare setter den av inn i skogen, men hesten tar deg steder du ikke ville kommet uten, da man bare kan ri forbi horder med fiender som ville drept deg

Lenke til kommentar
Kan dessuten nevne at spillet støtter co-op og mulighet til å slåss fra hesteryggen, noe jeg savnet i Oblivion. Oblvion bruker dessuten level-scaling, noe som er IKKE tilfelle med Two worlds. Dette er vel en smaksak, men jeg mener nå opplevelsen blir langt bedre uten level-scaling.

8529512[/snapback]

Herregud ja, Leveling scaling fikk meg til å ikke gidde ett minutt lenger etter jeg hadde "runna" spillet.

 

hvorfor er det vits å få bad'este armoren og våpenet i spillet for så og bli drept av en gris i skogen....

Lenke til kommentar
Kan dessuten nevne at spillet støtter co-op og mulighet til å slåss fra hesteryggen, noe jeg savnet i Oblivion. Oblvion bruker dessuten level-scaling, noe som er IKKE tilfelle med Two worlds. Dette er vel en smaksak, men jeg mener nå opplevelsen blir langt bedre uten level-scaling.

8529512[/snapback]

Herregud ja, Leveling scaling fikk meg til å ikke gidde ett minutt lenger etter jeg hadde "runna" spillet.

 

hvorfor er det vits å få bad'este armoren og våpenet i spillet for så og bli drept av en gris i skogen....

9100436[/snapback]

 

 

Hehe sant det du sier der, var veldig kjipt, selv om det var såkalte mods ute(mener jeg) som skulle "fikse" dette i oblivion?

 

Uansett, har fått spilt litt mer Two Worlds nå, er positivt overrasket over spillet, så det lover bra.

 

 

Edit: Noen som vet hvordan jeg får opp console i spillet?

Fant det ut.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ang. levelscaling. Det er vel snarere sånn at utfordringene blir økt i form av sterkere fiender, ikke oppgradering av de opprinnelige. F.eks så blir små crittere byttet ut med minotaurer etterhvert som man går opp i level.

 

Jeg synes det fungerte nogenlunde bra i Oblivion, selv om jeg foretrekker en mer realistisk gameplay hvor man har "uoppnåelige steder" på kartet i begynnelsen av spillet.

Lenke til kommentar

det beste med RPG spill er jo når du kommer til et vist punkt der du er en demi gud, det punketet skal være på et høyt lvl men det skal være mulig å komme tid, når du har runna main questen, skal du kunne gå mitt inn i en orc camp og bli angreepr av 30 orcer og du kan la dem slå på i en time uten at du dør, det skal liksom være medalien du får for å ha brukt 50 timer på et spill.

 

I Morrowind skjedde det kanskje litt for fort, men bloodmoon fiksa det, hadde en lvl 35 kar som ble drept ganske fort i bloodmoon og jeg sleit med å drepe siste bossn.

Lenke til kommentar

Fikk sånn bonuskode for å registrer spillet mitt, og når jeg trykka inn koden så fikk jeg et slik shield, trengte ikke mye attributes for å ha det på og må si det er litt vel imba for min level.

Fant også div. andre bonus koder rundt på nettet, som blant annet ga med Aziraal's Sword of Fire, som jeg kunne bruke så lenge jeg hadde 10(eller var det 15?)strength.

 

Har ikke lyst til å bruke disse itemene enda, siden jeg blir så mye sterkere og bare pløyer igjennom alt og det er bare mulig å trykke inn disse bonuskodene en gang per spill, slik jeg forsto det. Så jeg har ikke lyst til å kaste de unna slik at de kanskje forsvinner?

 

 

Edit: Er det noen som vet om det er mulig å gå i spillet? kan jo bare løpe, vertfall så langt, er mulig å "gå" sakte når man sitter på hesteryggen vertfall..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ang. levelscaling. Det er vel snarere sånn at utfordringene blir økt i form av sterkere fiender, ikke oppgradering av de opprinnelige. F.eks så blir små crittere byttet ut med minotaurer etterhvert som man går opp i level.

9101025[/snapback]

Der er begge delar. Monster blir bytta ut, humanoidar blir sterkare (og får latterleg godt utstyr...landevegsrøvarar med ekstremt dyre rustningar t.d.). Men det er nesten like kunstig når monstera blir bytta ut. Kor kom desse nye monstera frå? Kor vart det av alle dei gamle?

 

Men, det får vere nok syting frå meg. Eg fekk Two Worlds i dag, ser fram til å prøve det. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Har ikke lyst til å bruke disse itemene enda, siden jeg blir så mye sterkere og bare pløyer igjennom alt og det er bare mulig å trykke inn disse bonuskodene en gang per spill, slik jeg forsto det. Så jeg har ikke lyst til å kaste de unna slik at de kanskje forsvinner?

 

Titan Quest har også slike koder du kan trykke inn, og du får dem bare en gang, det visste ikke jeg >.< når jeg endelig kunne bruke itemsa(med cheat) så fant jeg ut at jeg hadde trykket inn de kodene før...

Lenke til kommentar
Har noen prøvd multiplayern?

9103042[/snapback]

 

 

Har såvidt testa multiplayer delen, slik jeg har forstått det så begynner man i en by hvor man kan gå rundt å trade med folk og slikt, tror du kan møte på opp til 50 folk her, den byen fungere som en møteplass/chatteplass også derifra velger du å starte et nytt game hvor du kan ha med deg opp til 8 stykker å gå rundt å gjøre quester o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...