Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat startet spillet på 360. Har bare et par ting jeg vil spørre om:

1. Jeg klarer ikke å drepe en eneste fiende, har over 12 i strenght. Ser ikke ut til at fienden tar skade i det hele tatt, eller at jeg kommer borti i det hele tatt. :hmm:

2. Jeg dør av kun 2-3 slag.

3. Hvordan bruker jeg skjoldet, eller 2 våpen, ett i hver hånd?

 

Jeg synes spillet er bra så langt. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynte på nytt med Oblivion etter jeg hadde rundet Two Worlds på Level 57 eller var det 58. i alle fall så brukte jeg en saving like før slutten og fortsatte å spille til Level 70 uten å ta slutten. Dette for å få med meg det meste i spillet, og det føler jeg at jeg gjorde.

 

Nå er jeg altså igang med Oblivion atter en gang. Dette etter å ha oppdaget at framestutteringen/microstutteringen også er på Playstation 3. Så konklusjonen er bare at spillet er slik.

 

Straks jeg fikk vite dette så bare overså jeg dette 'problemet'. Og nå legger jeg ikke en gang merke til det :p i alle fall, poenget mitt er etter å ha spilt til Level 70 på Two Worlds og brukt utallige timer på Oblivion så synes jeg nå at Oblivion har mye, mye høyere kvalitet enn Two Worlds. I tillegg kan man spille Oblivion nesten i det uendelige siden det dukker opp nye fiender etter man har levlet. Synes også Oblivion har en mer passelig vanskelighetsgrad. Two Worlds ble for enkelt.

 

Oblivion er mye mer balansert, ser bedre ut, mye, mye bedre slåssing og bedre grafikk. Det eneste jeg savner i Oblivion sammenlignet med Two worlds er sånne lange våpen som man kan bruke til å slå mange fiender samtidig.

 

Ikke missforstå, Two Worlds er ikke noe dårlig spill, det kommer bare ikke opp mot kvaliteten til Oblivion. Tidligere mente jeg at Two Worlds var best. Nå har jeg altså endret oppfatning helt. Oblivion er nok tidenes RPG spill. Og jeg synes det er mange hakk bedre enn Morrowind også. Oblivion er kanskje tidenes beste PC-spill...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

i øyeblikket er spillet utrolig lett hvertfall... har nettopp holdt på i den byen som blir invadert av orkene når du tar den relicen i templet. Tar jo orkene på ett slag hvis jeg har på berserk... men jeg syns jo slakting på høyt nivå er artig men kunne godt vært litt mer utfordrene atm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...