Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som spiller, hvordan ligger FPS'en deres ann?

Nå begynner maskina mi å bli en smule utdatert, men jeg syns til tider at spillet virker veldig tregt selv om jeg har over 25 i fps, dette plager meg ikke akkurat, for høy fps er ikke så viktig for min del i rpg spill.

 

En ting som virkelig tar knekken på FPS'en min her er når jeg skal bruke de teleport stedene som er plassert rundt om kring. De effektene rundt stjeler mye maskinkraft, vertfall her.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke verdens beste PC (7900GT, Intel Core 2 Duo E6600, 2GB RAM), men spillet går helt glatt på relativt høye instillinger. Er lenge siden jeg har spilt det nå, så jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at jeg kjører det på 1280*1024 oppløsning og det meste av andre instillinger er satt på max, bortsett fra AA og AF.

 

Teleporteringen går av og til litt sakte for meg også ja. Jeg mener, hele spillet fryser, så kommer jeg til neste location. Egentlig ikke noe problem, tho.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg har ikke verdens beste PC (7900GT, Intel Core 2 Duo E6600, 2GB RAM), men spillet går helt glatt på relativt høye instillinger. Er lenge siden jeg har spilt det nå, så jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at jeg kjører det på  1280*1024 oppløsning og det meste av andre instillinger er satt på max, bortsett fra AA og AF.

 

Teleporteringen går av og til litt sakte for meg også ja. Jeg mener, hele spillet fryser, så kommer jeg til neste location. Egentlig ikke noe problem, tho.

9105278[/snapback]

 

hvertfall bedre en gothic 3 sin teleportation....fy faen, spillet mitt hadde faktisk en tendens til å klikke under teleport i Gothic 3..bortsett fra når jeg så rett ned i bakken...og jeg hadde fiksa ini fila som det ble anbefalt å gjøre..hjalp jo på litt da...spillet er fett så lenge man ikke ødelegger hele opplevelsen ved å prøve å ri hest da :p mulig de har fiksa det nå da, har ikke spilt det på kjempe lenge.

Lenke til kommentar
noen som vet hvor jeg kan få et BRA to hånds sverd, jeg løper rundt med en klubbe og finner ikke noe sverd kan mache den, men syns det ser så teit ut for en stor mektig ridder å løpe rundt med en pinne

9109559[/snapback]

 

 

Er vel ikke stort annet å gjøre enn å gå rundt å drepe monstere i håp om å få et nytt sverd, evt. kjøpe en fra en merchant om du finner noe som er bedre.

 

Det er også mulig å lage bedre sverd ut av et vanlig sverd.

Hvis du finner 2(eller flere)sverd av like "class" kan du merge de sammen slik at de blir gjort om til et sverd men med bedre stats, og dette kan du gjøre om og om igjen.

 

Ellers kan du jo altid ty til cheats.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ikke bruk cheats...det ødelegger spillopplevelsen helt! Cheats er idiotiske^^

 

Ontopic: Har bestilt Two World nå^^ Ser digg ut, har spilt Oblivion, og vis Two Worlds overgår det, ja da bli jeg imponert. Den største av de få minusene med Oblivion var level-scalingen, alle monsterene i hele verdenen ble jo høyere lvl samtidigt med deg, og det er bånn.

Endret av Nebbdyret
Lenke til kommentar
noen som vet hvor jeg kan få et BRA to hånds sverd, jeg løper rundt med en klubbe og finner ikke noe sverd kan mache den, men syns det ser så teit ut for en stor mektig ridder å løpe rundt med en pinne

9109559[/snapback]

 

 

Er vel ikke stort annet å gjøre enn å gå rundt å drepe monstere i håp om å få et nytt sverd, evt. kjøpe en fra en merchant om du finner noe som er bedre.

 

Det er også mulig å lage bedre sverd ut av et vanlig sverd.

Hvis du finner 2(eller flere)sverd av like "class" kan du merge de sammen slik at de blir gjort om til et sverd men med bedre stats, og dette kan du gjøre om og om igjen.

 

Ellers kan du jo altid ty til cheats.

9109682[/snapback]

 

har løpt rundt i 6 lvl'r nå med samme våpen, og har lett etter sverd i alle byene og ingen er i nærheten av den teite stocken

Lenke til kommentar
Dette spillet er så håpløst at det ikke er verdt plata det er brent på engang.

 

Håpløse dialoger, håpløs voice acting, hele spillet er håpløst. Jeg gremmes over at noen kan levere fra seg et slikt produkt. Eier de ikke selvrespekt?

9098413[/snapback]

 

 

Interessant uttalse - hvor mye har du spilt spillet? Du skjønner jeg lurer virkelig om dette spillet er noe tess. Utrolig mange, særlig en horv tyske spillsider (selvfølgelig, siden utvikleren er tysk) skryter spillet helt opp i skyene, mens andre tråkker det rett i søla. Blir ikke klok på dette - har prøvd å oppdrive en demo uten å lykkes (laster ikke ned ulovlig). Savner virkelig et nytt storslått RPG, men tror kanskje ikke dette er verdt 399,-

Lenke til kommentar
Dette spillet er så håpløst at det ikke er verdt plata det er brent på engang.

 

Håpløse dialoger, håpløs voice acting, hele spillet er håpløst. Jeg gremmes over at noen kan levere fra seg et slikt produkt. Eier de ikke selvrespekt?

9098413[/snapback]

 

 

Interessant uttalse - hvor mye har du spilt spillet? Du skjønner jeg lurer virkelig om dette spillet er noe tess. Utrolig mange, særlig en horv tyske spillsider (selvfølgelig, siden utvikleren er tysk) skryter spillet helt opp i skyene, mens andre tråkker det rett i søla. Blir ikke klok på dette - har prøvd å oppdrive en demo uten å lykkes (laster ikke ned ulovlig). Savner virkelig et nytt storslått RPG, men tror kanskje ikke dette er verdt 399,-

9110358[/snapback]

 

Spørsmålet burde vært "hvor lenge prøvde/orket du å spille spillet?", fordi jeg følte det gikk på helsa løs. Jeg spilte vel ca 8-10 timer. Jeg prøvde virkelig å like spillet, men det klarte jeg ikke. Jeg VILLE like det, fordi jeg sårt savnet et stort spill... Slik gikk det ikke.

Som jeg sa er alt som heter skuespill totalt fraværende. Alt synes å bli lest rett fra manus av en uteligger som ikke vet opp eller ned på en sykkel. Alt sammen er totalt uten sjel og innlevelse.

Bandittene er jo helt ubrukelige. De samles ofte i en klynge foran deg og kan ofte slaktes med noen febrilske musetrykk. Andre ganger rekker du ikke se dem engang før de har drept deg. En annen ting med bandittene er at de har så sinnsykt mye utstyr at jeg ikke kan fatte hvorfor de er kriminelle. Med slikt utstyr kunne de jo levd som konger...

Historien, i alle fall opp til 10ende timen, var platt og kjedelig. "Sett det før" var en frase som dukket opp gang på gang i hodet mitt. Historien ga meg aldri lyst til å undersøke og finne ut mer. Den ga meg egentlig mest lyst til å gå ut og rake i hagen. Det ville vært mer spennende.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Dette spillet er så håpløst at det ikke er verdt plata det er brent på engang.

 

Håpløse dialoger, håpløs voice acting, hele spillet er håpløst. Jeg gremmes over at noen kan levere fra seg et slikt produkt. Eier de ikke selvrespekt?

9098413[/snapback]

 

 

Interessant uttalse - hvor mye har du spilt spillet? Du skjønner jeg lurer virkelig om dette spillet er noe tess. Utrolig mange, særlig en horv tyske spillsider (selvfølgelig, siden utvikleren er tysk) skryter spillet helt opp i skyene, mens andre tråkker det rett i søla. Blir ikke klok på dette - har prøvd å oppdrive en demo uten å lykkes (laster ikke ned ulovlig). Savner virkelig et nytt storslått RPG, men tror kanskje ikke dette er verdt 399,-

9110358[/snapback]

 

Spørsmålet burde vært "hvor lenge prøvde/orket du å spille spillet?", fordi jeg følte det gikk på helsa løs. Jeg spilte vel ca 8-10 timer. Jeg prøvde virkelig å like spillet, men det klarte jeg ikke. Jeg VILLE like det, fordi jeg sårt savnet et stort spill... Slik gikk det ikke.

Som jeg sa er alt som heter skuespill totalt fraværende. Alt synes å bli lest rett fra manus av en uteligger som ikke vet opp eller ned på en sykkel. Alt sammen er totalt uten sjel og innlevelse.

Bandittene er jo helt ubrukelige. De samles ofte i en klynge foran deg og kan ofte slaktes med noen febrilske musetrykk. Andre ganger rekker du ikke se dem engang før de har drept deg. En annen ting med bandittene er at de har så sinnsykt mye utstyr at jeg ikke kan fatte hvorfor de er kriminelle. Med slikt utstyr kunne de jo levd som konger...

Historien, i alle fall opp til 10ende timen, var platt og kjedelig. "Sett det før" var en frase som dukket opp gang på gang i hodet mitt. Historien ga meg aldri lyst til å undersøke og finne ut mer. Den ga meg egentlig mest lyst til å gå ut og rake i hagen. Det ville vært mer spennende.

9110405[/snapback]

 

Mmm, virker ikke noe særlig dette her - litt som deg savner jeg et skikkelig stort spill i "Oblivion" - klassen, men dette ser ikke ut til å være det. Andre uttalselser?

Lenke til kommentar
nå er jo T-Solberg den eneste som syns dette da, viss du leser hva andre har skrevet så ser du de fleste liker spillet, blant annet en skribent for gamer, hr. jenssen og meg selv, og jeg syns dette er det beste RPG spillet siden KOTOR

9111143[/snapback]

 

Nuvel... Jeg er vel neppe den eneste selv. Jeg er nå ganske sikker på at jeg har sett andre klage litt på dette spillet også.

Lenke til kommentar

ja, så klart er det ting og klage på og så klart er det flere enn bare deg som ikke liker det, men nå har det nesten bare vært skryt de siste 2 sidene, så alt jeg mente var at han skulle lese litt flere sider enn bare din post, dette er et spill noen vil like, noen vil elske, noen vil ikke like og noen vil hate.

 

selv kan jeg ikke skjønne hvordan de har fått så dårlig heste riding, har hørt riddinga var umulig før 1.4 og selv etter 1.4 så gjør hesten mye rart, som å klatre loddrette vegger eller ri rett ut av stien i full galopp uten grunn,

 

men det ødlegger ikke for meg, selv syns jeg char utviklinga og skills er drit tøft, etter 8 timer har jeg endelig begynnt på main questen

Lenke til kommentar
ja, så klart er det ting og klage på og så klart er det flere enn bare deg som ikke liker det, men nå har det nesten bare vært skryt de siste 2 sidene, så alt jeg mente var at han skulle lese litt flere sider enn bare din post, dette er et spill noen vil like, noen vil elske, noen vil ikke like og noen vil hate.

 

selv kan jeg ikke skjønne hvordan de har fått så dårlig heste riding, har hørt riddinga var umulig før 1.4 og selv etter 1.4 så gjør hesten mye rart, som å klatre loddrette vegger eller ri rett ut av stien i full galopp uten grunn,

 

men det ødlegger ikke for meg, selv syns jeg char utviklinga og skills er drit tøft, etter 8 timer har jeg endelig begynnt på main questen

9111227[/snapback]

 

Ja, jeg har skjønt meningene er delte her ja...regner nok ikke med at salget på dette spillet kommer til å ta av - så jeg får nok skaffe meg det til kampanjepris etter hvert på på play.com eller noe...399,- er for mye for et spill som raskt kan havne i hylla. Jeg likte jo Oblivion utrolig bra da - har ca.100 timer der. Men er lei det nå - hadde håpet dette spillet kunne erstatte Oblivion....men tror vel neppe det. Likte også Gothic 3 til å begynne med, men ble raskere lei det og diverse bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...