Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Setter meg ned med omtale de nærmeste dagene, men med bryllup og bryllupsreise rett rundt hjørnet, tør jeg ikke love annet enn at jeg skal prøve hardt å få den ut før helga. ;)

 

det er en hau med orcer uten for qundaar(eller hva det heter)

men jeg har slagta alle sammen, men logikken sier jo at det bør være et quest, siden byen er under siege, men finner ingen i byen som vil gi meg en quest som går ut på å drepe dem

9126170[/snapback]

Tror ikke det skal være et oppdrag. De er vel under konstant angrep fra orkene, de du knerta der var vel "bare" de som tilfeldigvis oppholdt seg nærmest. Det var i alle fall slik jeg tenkte.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Hmm, den opprinnelege skuffelsen er i ferd med å gå over. Etter å ha spelt litt vidare, byrjer eg å sjå styrkene til Two Worlds. Spelet har ein viss "middelalder-sjarm" som eg likar. Der ser ut til å vere masse innhald...og ikkje alle stadene er like stygge som det først såg ut til. Trur dette kan bli bra. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Jeg synes da grafikken er temmelig pen, jeg. Alt ser litt hakkete ut, selv om man setter på AA og AF, men ellers ser det pent nok ut for meg. Det eneste store minuset med grafikken er hvor... ehm, abnormale folks ansikt ser ut.

9131194[/snapback]

 

 

Hvilken oppløsning kjører du på? Kan spillet kjøres i widescreen? 1680x1050 f.eks.?

Lenke til kommentar
Jeg synes da grafikken er temmelig pen, jeg. Alt ser litt hakkete ut, selv om man setter på AA og AF, men ellers ser det pent nok ut for meg. Det eneste store minuset med grafikken er hvor... ehm, abnormale folks ansikt ser ut.

9131194[/snapback]

Det såg betre ut når eg spelte det i går enn det gjorde første gongen, veit ikkje heilt kvifor. Kanskje ein kombinasjon av at eg første gongen var vand med grafikken i Gothic 3, og at det vart ei skodde når eg kom til første busetninga. Synest då at fargane var stygge, animasjonane og lydane var dårlege, og fjesa var...abnormale. Men i går såg ting finare ut. Kanskje augene mine berre trengte litt tid til å venne seg til spelet.

 

Kay

Lenke til kommentar
Hvilken oppløsning kjører du på?  Kan spillet kjøres i widescreen? 1680x1050 f.eks.?

9131795[/snapback]

Ja, widescreen-oppløsninger er støttet, blant annet 1680x1050 (skulle egentlig bare mangle). :)

9132887[/snapback]

 

 

Tror jeg må kjøpe dette spillet likevel....synes det er en utrolig spilltørke akkurat nå og med patch 1.4 released må vel dette bli en brukbar spillopplevelse - trenger et nytt rollespill å spille på min samsung 226bw. og regner med at med 7900GTX nvidia skal jeg kunne optimalisere spillet ganske bra?

Lenke til kommentar
Hmm, den opprinnelege skuffelsen er i ferd med å gå over. Etter å ha spelt litt vidare, byrjer eg å sjå styrkene til Two Worlds. Spelet har ein viss "middelalder-sjarm" som eg likar. Der ser ut til å vere masse innhald...og ikkje alle stadene er like stygge som det først såg ut til. Trur dette kan bli bra. :)

 

Kay

9129222[/snapback]

 

 

Hvordan liker du spillet videre nå....jeg gikk til innkjøp i det idag pga. enorm spilltørke og stor lengsel etter ny rpg....100 timer med oblivion holder liksom. og gothic 3 syntes jeg fløyt dårlig selv om både gothic 3 og oblivion ikke minst klart konkurrerer ut dette spillet på grafikk så langt iallefall. Oblivion er jo også mye mer en fullstendig fein-smeck pakke...

Lenke til kommentar

Lurer på om andre opplever noe flimring/tearing i skjermbildet med f.eks. widescreen 60hz. Spillet har jo ikke vsync i menyen, men prøver å framtvinge d via skjermkortmenyen. Men det funker ikke helt synes ikke jeg, selv om tvungen vsync funker i mange andre spill...Jeg har innstallert versjon 1.04 med en gang. Merker dere som hadde spillet før det kom så mange patcher store forbedringer med patchene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...