Gå til innhold

Media Player for Firefox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
at en 1.002 update blir slått opp så stort over hele nettet syns jeg er rart. Tror alle at MS hater Firefox eller?

8411095[/snapback]

Hvorfor skulle ikke MS det? Når så du sist f.eks Intel hjelpe AMD frivillig? Det er ikke akkurat så vanlig å hjelpe en konkurrent.
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle ikke MS det? Når så du sist f.eks Intel hjelpe AMD frivillig? Det er ikke akkurat så vanlig å hjelpe en konkurrent.

8411144[/snapback]

 

Enig, det hadde jo vært enkelt å fremme bruken av IE ved at avspilling ikke var mulig i FF. WMP kan f.eks. ikke spille av låter fra iTunes (uten DRM), før du legger inn en plug-in, og den finner du ikke på MS sin sider for WMP plugins.

Endret av Dr_Fr_Einstein
Lenke til kommentar
Nei, men dette er blir slått opp alt for stort. Det er en helt vanlig liten "hotfix"-type greie. Det er da ikke så forbanna rart at MS oppdaterer sine produkter er der vel?

8411164[/snapback]

Jo, jeg vil si det. Ikke fordi det er MS, men fordi det er uvanlig å hjelpe konkurrerende produkter.
Lenke til kommentar
Nei, men dette er blir slått opp alt for stort. Det er en helt vanlig liten "hotfix"-type greie. Det er da ikke så forbanna rart at MS oppdaterer sine produkter er der vel?

8411164[/snapback]

Jo, jeg vil si det. Ikke fordi det er MS, men fordi det er uvanlig å hjelpe konkurrerende produkter.

8411958[/snapback]

 

Det ligger nok noe bak, god PR vettu. I følge DN skal MS nå "(...) knuse Evil Empire-stempelet" ;)

DN TV

Lenke til kommentar
øøøø er dette egentlig en nyhet. jeg har kunne spille av ting med wmp så lenge jeg har hatt firefox instalert ivertfall...

8411055[/snapback]

Sikkert en stor nyhet for de som vil lage reklamesnutter basert på WMP-formatet. Tror ikke jeg gidder å installere vedlegget for å miste kontrollen med når og hvor ting avspilles. Spesiellt dersom det lar seg gjøre for reklame-makerne å lage reklame på den måten.

Lenke til kommentar
Lenge siden sist jeg så noen som streamet med Windos Media. Den eneste siden jeg besøker som fortsatt bruker Windows Media er GameTrailers.

8414937[/snapback]

 

NRK bruker WM. Soapbox også (duh!)

 

(edit: fra doh til duh)

Endret av Zerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...