Gå til innhold

Lair overbeviser.. Developer walkthrough videoer


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser som vanleg svært lovande ut, ja. :) Det er tydleg at Factor 5 vil at Lair skal bli "spelet som viser kva PS3 kan", slik dei skryt av Cell og SIXAXIS. Eg håper dei lukkast. Grafikken er i alle fall fin. Eg er litt meir skeptisk til kontrollane, synest ikkje rørsledeteksjonen i SIXAXIS har overbevist heilt enno. I dei spela der eg har eit valg (Motorstorm, Tiger Woods), har eg skrudd han av. Men det blir sikkert betre i Lair. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
ser absolutt utrolig stili ut :dribble:

 

har alltid drømt om å kunne fly slik i et spill ........... men er d verdt en hel ps3? :cry:

8385958[/snapback]

 

Om de kombinerer dette spillet med GT5, God of war 3 og Shadow of the colossus 2 så driter jeg i pris og alt. Da får bare bankkontoen legges inn på rehabilitering etter total voldtekt, jeg skal ha PS3 da.

Lenke til kommentar
ser absolutt utrolig stili ut :dribble:

 

har alltid drømt om å kunne fly slik i et spill ........... men er d verdt en hel ps3? :cry:

8385958[/snapback]

Om spillet hadde hatt en kraftig multiplayer hadde jeg vurdert et PS3 kjøp selv når spillet kom ut. Konseptet er stilig, men redd for at det blir et 1player spill man pløyer igjennom på 20-30 timer. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne satse på multiplayer også.. Vet at de har tenkt på noe 'etter hvert' :|

Lenke til kommentar

Hvis jeg runder Lair på 20-30 timer, syns jeg faktisk jeg har fått valuta for pengene. En slik type spill er det sikkert flere måter å gå igjennom på i tillegg, så om det blir så langt som 20 timer, greit for meg.

 

MEN, multiplayer hadde jeg selvsagt tatt imot med åpne armer og spredte føtter!

 

:)

Lenke til kommentar

Er der 20 til 30 timers gameplay er jeg fornøyd, med tanke på alle halvtomme FPS spill som finnes der ute som du plyer gjennom på knappe 10 timer.

 

Jeg anser 20 til 30 timer som en god del spilling. Twilight Princess tok 40 til 60 timer å spille så jeg tror dette spillet blir like mye.

Lenke til kommentar
Du er redd for at det bare er 20-30 timer med gameplay ? Er ikke det ..... bra med tanke på hvor utrolige dårlige spill det er per idag ?

8386562[/snapback]

Joda, for å være 1 player. Men med en solid multiplayer kunne det fort ha blitt 200 - 400 timer om ikke mer. Og det ville vært et godt forsvar for et PS3 kjøp for min del..

Lenke til kommentar
Du er redd for at det bare er 20-30 timer med gameplay ? Er ikke det ..... bra med tanke på hvor utrolige dårlige spill det er per idag ?

8386562[/snapback]

 

Haha ja det var eit litt snodig utsagn det der. Greit nok at spille muligens er litt korte, men dersom det er full pakke heile veien igjennom spiller det ikkje så stor rolle (inne visse grenser selvfølgelig)

 

Men over til topic, dette vi såg her såg utrolig bra ut syns eg. Digger vannet i dette spillet :) Endelig eit spill som tar god nytte av SIXAXIS.

Lenke til kommentar
Du er redd for at det bare er 20-30 timer med gameplay ? Er ikke det ..... bra med tanke på hvor utrolige dårlige spill det er per idag ?

8386562[/snapback]

 

Haha ja det var eit litt snodig utsagn det der. Greit nok at spille muligens er litt korte, men dersom det er full pakke heile veien igjennom spiller det ikkje så stor rolle (inne visse grenser selvfølgelig)

 

Men over til topic, dette vi såg her såg utrolig bra ut syns eg. Digger vannet i dette spillet :) Endelig eit spill som tar god nytte av SIXAXIS.

8386661[/snapback]

 

Eneste problemet er at Sixaxis kontrollen ikke har noe reimer som Wiimoten, så jeg tenker når jeg skal "dulte" borti fiende dragen med Sixaxisen, eller slenge den litt rundt, ender jeg opp med å slenge kontrollen gjennom rommet.

 

Frem med ducktapen med andre ord :p

Lenke til kommentar

Landskapet så meget bra ut, men håper de greier å lage de båtene (eksplosjonene) bedre enn det der.

 

Dragene må jo få ganske sår hals når de spruter/skyter ildkuler i hundreognils rounds per minute. :p Hvorfor ikke bare bruke konstant flammekaster?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
snip

 

Eneste problemet er at Sixaxis kontrollen ikke har noe reimer som Wiimoten, så jeg tenker når jeg skal "dulte" borti fiende dragen med Sixaxisen, eller slenge den litt rundt, ender jeg opp med å slenge kontrollen gjennom rommet.

 

Frem med ducktapen med andre ord :p

8386756[/snapback]

 

Heldigvis er Sixaxis så lett at den gjør ikke skade når den fyker ut av -begge- hendene.. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...