Gå til innhold

Lair overbeviser.. Developer walkthrough videoer


Knebel

Anbefalte innlegg

Enig med SteveVice, det jeg likte minst med hele demoen var vannet og farten på bølgen (bortsett fra det så vannet meget pent ut).

8389200[/snapback]

 

slår meg på den...bølgene såg latterlige ut...ser ut som dei har tatt vann modellen rett fra andebadekaret fra tech demoen på e3 05 og kasta det inni lair...litt på spissen da men unansett..;)

8389494[/snapback]

 

Ja bølgene var ikke helt perfekte, men vit og det er ekstremt vanskelig om ikke umulig å lage 100% realistisk vann i et spill per i dag, og jeg synes det er tøft av dem å forsøke å simulere en veskes oppførsel under en eksplosjon, slik de har gjort. Somregel gir en eksplosjon en spritesprut av vann i været, men ingen reagering på selve hav overflaten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med SteveVice, det jeg likte minst med hele demoen var vannet og farten på bølgen (bortsett fra det så vannet meget pent ut).

8389200[/snapback]

 

slår meg på den...bølgene såg latterlige ut...ser ut som dei har tatt vann modellen rett fra andebadekaret fra tech demoen på e3 05 og kasta det inni lair...litt på spissen da men unansett..;)

8389494[/snapback]

 

Ja bølgene var ikke helt perfekte, men vit og det er ekstremt vanskelig om ikke umulig å lage 100% realistisk vann i et spill per i dag, og jeg synes det er tøft av dem å forsøke å simulere en veskes oppførsel under en eksplosjon, slik de har gjort. Somregel gir en eksplosjon en spritesprut av vann i været, men ingen reagering på selve hav overflaten.

8389644[/snapback]

 

Synes det var den samme bølgen som kom hele tiden jeg. Virka ikke særlig "simulert".

Lenke til kommentar
Synes det var den samme bølgen som kom hele tiden jeg. Virka ikke særlig "simulert".

8389784[/snapback]

 

Er begrenset hvor mye "simulering" av vann du klarer å få til i et spill. Filmen "The day after tomorrow"' hadde en dokumentar om hvordan de laget filmen, og de hadde en 4 siders tettskrevet "ligning" kun for simulering av vann, og selv da var den langt fra perfekt. Så det er begrenset hva de får til. I alle fall fint å se at noen utviklere beveger seg mer ut på vann emulering fremfor kassevannet spill som HL2 kjører på.

Lenke til kommentar
Synes det var den samme bølgen som kom hele tiden jeg. Virka ikke særlig "simulert".

8389784[/snapback]

I alle fall fint å se at noen utviklere beveger seg mer ut på vann emulering fremfor kassevannet spill som HL2 kjører på.

8389978[/snapback]

Haha, ja der ble jeg veldig skuffet når jeg kom meg på litt oversikt over vannet og så boksstrykturen. Men bra for den tida. Men når vi snakker om bra vann så kan vi jo ta frem far cry instincs "predator" som hadde helt utrolig bra vann. Forøvrig det eneste bra med det spillet IMO. Andre spill som kommer med veldig bra vann er Crysis.Der en bølge har mer kode i seg en hele Far Cry. Er ganske lei nye spill med gamle teknikker på vann. Tiger Woods for eksempel bruker den gamle. Lag på lag med 2D bilder som går frem og tilbake og lager en vanneffekt. Ser helt OK ut på avstand. Men nært så ser det skjemmende ut.

Lenke til kommentar
Seriøst, det ser heilt åndssvakt ut. :dontgetit:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lairwat.gif

lair_grapple.gif

lair_swipe.gif

8391362[/snapback]

 

 

Shit azz.. Hva tenker Factor5 på når dem lager dette spillet a ?

Det er jo ikke langt unna mesterverk :love: for et spill. alt ser så bra pussa ut, ser ut som det er lagt veldig mye jobb på det. Keep up the good work.

eneste var på nederste GIF bilde så går han ene igjennom hornet :p

Lenke til kommentar
Men det spørs jo  hvor mye dette spillet kan tilby utenom grafikk. For min del var ikke dette en smule overbevisende bortsett fra at grafikken virker bra. Man KAN gå på bakken men man vil enten daue eller få mission failed. Da er jo det aspektet ute så man sitter igjen med drageflyging. Får vente spillet har ikke vist noe som gjør at det kribler hos meg.

8388617[/snapback]

Lurte litt på det der eg og.

 

Eg spør meg sjølv kor intressant det blir å fly ein drake i 20 timar.

Hvis det er alt ein skal gjere, trur eg intressa mi gir seg etter rundt 5.

 

Men, spelet ser veldig bra ut, ja, absolutt! Ein tittel eg definitivt kjem til å følgje meir med på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...