Gå til innhold

Lair overbeviser.. Developer walkthrough videoer


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafikken så god ut den men spillet virker uintressant for mitt vedkommende

8388291[/snapback]

Noe av samme følelsen jeg sitter igjen med her,,

 

Så absolutt en MEGET spennende techdemo, men jeg kan for alt i denne verden ikke se for meg at jeg vil ønske å fly rundt på en drage i 20-30timer!?

 

Er det kun det man skal gjøre i dette spillet? 20-30timer med det de viste i de filmene?

 

Lager forresten disse folka noen andre spill i mer mainstreame spillsjangre?

 

For det virker som om de har peiling.

Lenke til kommentar
Du er redd for at det bare er 20-30 timer med gameplay ? Er ikke det ..... bra med tanke på hvor utrolige dårlige spill det er per idag ?

8386562[/snapback]

 

Haha ja det var eit litt snodig utsagn det der. Greit nok at spille muligens er litt korte, men dersom det er full pakke heile veien igjennom spiller det ikkje så stor rolle (inne visse grenser selvfølgelig)

 

Men over til topic, dette vi såg her såg utrolig bra ut syns eg. Digger vannet i dette spillet :) Endelig eit spill som tar god nytte av SIXAXIS.

8386661[/snapback]

 

Eneste problemet er at Sixaxis kontrollen ikke har noe reimer som Wiimoten, så jeg tenker når jeg skal "dulte" borti fiende dragen med Sixaxisen, eller slenge den litt rundt, ender jeg opp med å slenge kontrollen gjennom rommet.

 

Frem med ducktapen med andre ord :p

8386756[/snapback]

Nå har vel bare sixaxis tilt funksjoner så du gjør jo ikke de brå bevegelsene du gjør med en wii annyway, så skal du glippe kontrolleren er du virkelig en kløne...

Lenke til kommentar

Grafikken virket bra nok. Vanneffekten var absolut ikke imponerende, siden han trekte frem dette og snakket om fysikken i det hele, den fysikken hadde stemt dersom dette var en liten dam, men bølger beveger seg ikke så fort i det åpne hav. Det så bare merkelig ut.

 

Men det spørs jo hvor mye dette spillet kan tilby utenom grafikk. For min del var ikke dette en smule overbevisende bortsett fra at grafikken virker bra. Man KAN gå på bakken men man vil enten daue eller få mission failed. Da er jo det aspektet ute så man sitter igjen med drageflyging. Får vente spillet har ikke vist noe som gjør at det kribler hos meg.

Lenke til kommentar
Vann diskriminerer ikke. Det beveger seg like fort om det er i en liten dam eller ute på havet..  :)

8388633[/snapback]

?

 

Vann beveger seg veldig lite fremover i en bølge. En av faktorene til hvor fort en bølge (ikke vann) beveger seg er avstanden til bunnen. Noe som gjør at jo, det er forskjell på havet og en liten dam

Endret av SteveVice
Lenke til kommentar
Vann diskriminerer ikke. Det beveger seg like fort om det er i en liten dam eller ute på havet..  :)

8388633[/snapback]

?

 

Vann beveger seg veldig lite i en bølge. En av faktorene til hvor fort en bølge (ikke vann) beveger seg er avstanden til bunnen. Noe som gjør at jo, det er forskjell på havet og en liten dam

8388738[/snapback]

 

Du snakker om dønning versus overflatebølger. Ja, de oppfører seg forskjellig. Om man har en eksplosjon som dette får man overflatebølger, og ikke dønning..

 

Men ja.. Det ser unaturlig ut uansett.. Slike bølger ville ikke vært så store som det de viser i videoen. Jeg tror det er en form for sjokkbølge de forsøker å emulere. Det ser bedre ut når han flyr nærmere eksplosjonen.

:)

Lenke til kommentar

Fysikken er imponerende uansett om den er realistisk eller ikke. Drager er da ikke særlig realistisk?? Lair ser imponerende ut når man ser i hvilken skala alt skjer i. Brettene er 32km*32km, altså 1024 kvadratkm. Og med så mange soldater, drager, vann fysikk, lyssettingen så synes jeg dette er meget imponerende.

Lenke til kommentar
Fysikken er imponerende uansett om den er realistisk eller ikke. Drager er da ikke særlig realistisk?? Lair ser imponerende ut når man ser i hvilken skala alt skjer i. Brettene er 32km*32km, altså 1024 kvadratkm. Og med så mange soldater, drager, vann fysikk, lyssettingen så synes jeg dette er meget imponerende.

8388837[/snapback]

Fysikken kan diskuteres, men det er ingen tvil om at det er en bra motor for store områder med bra detaljnivå, grafikken skal ikke klages på, men jeg er enda ikke overbevist om at spillet er noe jeg hadde spilt mer enn en tech demo.

Lenke til kommentar

Crysis ser og fint ut, men i forhold til Lair trenger Crysis en maskin verd 3 PS3 er for å kjøre på fult, Lair kan du spille med kun 1 PS3.

 

Og med tanke på at PS3en ikke er så forferdelig gammel synes jeg det ser mildt sagt nydelig ut, lurer på hvordan fremtidige spill blir når man kjenner mye bedre til konsollen.

Lenke til kommentar
Enig med SteveVice, det jeg likte minst med hele demoen var vannet og farten på bølgen (bortsett fra det så vannet meget pent ut).

8389200[/snapback]

 

slår meg på den...bølgene såg latterlige ut...ser ut som dei har tatt vann modellen rett fra andebadekaret fra tech demoen på e3 05 og kasta det inni lair...litt på spissen da men unansett..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...