Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Cab til 150.000 - 400.000


Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig lyst å kjøpe ny bil og mye tilsier at det blir en cab. Jeg skal ikke ha en liten cab. Helst 4-5 seter. Blir sannsynligvis kun som sommerbil, spørs litt hvordan type det blir. Stor motor er ikke ett krav, setter mer fokus på at den er tøff, ikke altfor gammel og ikke er konebil :p

 

 

Biltyper som jeg IKKE liker...

 

Fiat Barchetta

3_1174910550263.jpg

 

VW Beetle

9_301131110.jpg

 

 

 

Biltyper som jeg LIKER...

Mercedes CLK

6_-1543514106.jpg

Mitsubishi GT 3000

7688627_140048_2_1_305l_6.jpg

 

Pris alt fra 150.000 - 400.000.

Vet noen som jeg har tenkt å kjøpe, men kjekt om noen kommer med innspill så kanskje jeg skifter mening. Helst post bilde av bilen som dere foreslår.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville valgt en Saab 9-3 Cabriolet. For tett oppunder 400 000 får du den nye modellen, og denne kan du bruke både som sommer og vinterbil. Du kan også få den eldre 9-3 Cab'en, men den er vel ikke kjent for å ha de aller beste kjøreegenskapene. Men du får en Aero (toppmodellen) med stor motor, og et rålekkert utseende og god plass og komfort!

 

2004 Saab 9-3 Cabriolet:

9_-2141397481.jpg

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9783839

 

2001 Saab 9-3 Aero Cabriolet (forrige generasjon):

5_1174049659678.jpg

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=96...8&pos=15&tot=19

Lenke til kommentar
Mitsubishi Eclipse Spyder (2007)

 

Veldig bra forslag, Mitsubishi Eclipse er absolutt en bil som skal vurderes.

 

Hm. A4 Cab? Er kjent som meget gode biler, i alle fall.

Ja det er en av de jeg faktisk stod imellom før jeg postet denne tråden. Fin bil det. :)

 

Nå er jeg Mustang-fan, så jeg må nesten få lov til å tipse om en slik en:

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1218710

 

Med budsjett opp til 400k så burde man klare å få til en -99 mod (facelift).

 

Igjen ett bra forslag. Dette blir nok ikke førstecaben for utgiftene blir for store, men kanskje senere når jeg har litt bedre råd.

 

Jeg hadde kjøpt meg en ny A4 Cab eller en gammel boble Cab wink.gif

 

Hehe nå postet jeg i første post bilde av en VW beetle cab i kategorien "IKKE er interressert i". Blir altfor liten og rund for min smak. Men takk for forslaget.

 

 

 

Veldig mange bra forslag her og har utvidet antallet biler som er interessante. Tatt kontakt med noen lånebyråer for å se hva jeg kan få i lån. Har jo lån på over 2 mill fra før, så spørs litt hvor mye jeg får.

 

Har hørt det går ann å utvide boliglånet, er dette mulig? Noen som vet litt regler for dette? Vet det spørsmålet ikke hører til her, men hvis noen kan svare på det her så trenger jeg ikke og opprette en helt ny tråd.

Lenke til kommentar

Saab 9-3 som nevnt over her hadde jeg glemt, satt å tenkte på saab, men kom bare på 900-caben.

 

9-3 syregrønn cab er utrolig tøff da. Ville kanskje hatt den fremfor A4 når jeg tenker med dypere om. Vi har hatt en del Saab i familien opp gjennom åra, og når vi snakker om saab så snakker vi om skikkelig solide biler med jævlig bra kvalitet ;) Å anbefale. Audi er også solide og deilige biler som lever leeeeenge.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

SAAB'en er nok en veldig bra bil, men du burde også ta en titt på Jaguar XK8. Personlig forventet jeg ikke veldig mye av XK8 før jeg kjørte den for første gang, men jeg ble helt sjokkert over hvor god den er å kjøre. Og den går ganske greit med 290hk, handlingen er som de fleste andre cab'er, behagelig, men ikke super sporty.

 

Fant ingen fine XK8 Cab til under 400 på finn for øyeblikket, men de er ikke så veldig mye dyrere enn coupe'ene som denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7914621

Lenke til kommentar

Jeg er i nogenlunde samme situasjon, men jeg har et litt lengre tidsperspektiv. Jeg har forsåvidt kommet fram til at i 99.9% av turene jeg kommer til å kjøre, blir det max 2 pers i bilen, så jeg er på 2-seterne og er faktisk litt sugen på en Z4. Syns den er pen... :)

 

OT: Prøvekjørte forøvrig en 2007-mod Lotus Elise 111R for et par helger siden. sykt moro bil, og åpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...