Gå til innhold

Guide til kjøp av musikk på nett


Cuneax

Anbefalte innlegg

Jeg må minne om:

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

EDIT: Jeg fant noe informasjon:

 

The promo cassette was the source for a bootleg-CD-R, which can be found on the collector's market. For now, this is the only way to obtain a copy of Newman's score, and that's too bad because Phenomenon is undoubtably one of his very best and most popular scores.

 

Kilde: http://users.pandora.be/obelisk/tnc/ppromo.htm

 

Den var ikke på eBay for øyeblikket.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

De har den på CD her:

 

http://www.amazon.co.uk/Almost-Love-Elvis-...88206236&sr=1-1

 

og

 

http://www.play.com/Music/CD/4-/2786109/Al...ve/Product.html

 

______________________________________________________

Tråden har blitt litt oppdatert og samtidig slått sammen med "Hvor kan jeg finne en bestemt sang/album etc?"

 

Grunnen til dette er fordi emnene de to trådene (denne og den nevnte) omhandlet var ganske like og fordi det er mest optimalt å samle alle slike forespørsler i én tråd (som attpåtil er sticky).

 

Kom med tips og triks og ikke vær redde for å spørre om noe! :)

Endret av cun
Lenke til kommentar

Hallo godtfolk! :dribble:

 

Horte viva la bands vol 2 her om dagen og falt pladask for vains of jenna sangen. Ma ha mere av disse!

 

Men saken er at jeg ikke finner noen nettbutikker som har noe av dem, fant no pa amazon, men liker na best a bestille fra cdwow..

 

Om noen vet om noen steder jeg far kjopt cd fra dem, gjerne med enemy in me... sa rop ut!

 

Boller og brus til de som hjelper :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg kjønner at dette ikke er det riktige stedet får dette spørsmålet, men jeg fant ikke noe bedre sted :(

Så det ville vært fint om en moderator hadde flyttet meg til riktig sted :)

 

Alltså, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt Subliritum (et Norsk band)

Jeg har sett i mange nettbutikker og på google, men jeg kan ikke finne noe som helst,

noen som vet noe, så vær så snill og post det her :)

 

Tusen takk :D

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar

www.tigernet.no

Sida til Platebutikken Tiger. Ganske så stor katalog fra diverse musikksjangre, med mest hovedvekt på punk og indie. Greie priser, noe lang leveringstid (varierer stort fra så kort som mulig til litt for lang tid) og mulighet til å be dem bestille ganske så rare plater fra de fleste labelsa i verden. Har også musikkfilmer, t-skjorter og bøker + annen accessories

 

www.interpunk.com

ganske så bra amerikansk nettbutikk som navnet tilsier, spesialiserer seg på punk, men her er det meste av indie og metal også. Har ikke bestilt noe derfra noen sinne, men folk som har gjort det er ihvertfall ikke misfornøyde!

Lenke til kommentar

Hei

Er det noen som har peiling på hvor man kan få tak i Sterk, Naken og Biltyvenes "Brenn lille venn"? Har letet rundt, men finner ikke skiva noen steder. Vil gjerne overraske samboeren med denne plata, da hennes har blitt ødelagt på en fest.

 

Håper noen kan hjelpe. Hvis noen vil selge meg plata, gi lyd(:

 

Mvh

Tommyt

Lenke til kommentar

Pleier ikke CD-er å bli gitt ut i temmelig internasjonalt format? Dvs det gjerne er samme språk/tekst på alle utgivelser i store deler av Europa og USA? Jeg veit at spesialversjoner gitt ut i andre land ofte kan være skrevet på f.eks. japansk, men aner ikke om det er noen "standard" for dette i platebransjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...