Gå til innhold

Guide til kjøp av musikk på nett


Cuneax

Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale to nettbutikker jeg bruker endel og som jeg ikke har sett nevnt i denne tråden - mest metal-relatert:

 

The Omega Order - nettbutikken til plateselskapet The End Records. Hyggelige priser, relativt rask levering og sendingene merkes som gaver med verdi av noen få dollars uansett hvor mye du bestiller så de slipper som regel gjennom tullen.

 

Blue Collar Distro. Enda hyggeligere priser enn TOO, relativt rask levering, men litt mindre utvalg. Moms må påberegnes på dyrere bestillinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har handlet en del hos Amazon og er ganske fornøyd. Du handler under 200,- (frakt telles ikke med som pris på vare hos tollvesenet), så da slipper du glatt toll. Har aldri hørt om half.com, men de få gangene jeg har handlet på eBay har vært vellykkede. Husk å se på selgers kredibilitet, tilbakemeldinger osv. Har 3000 gitt positive tilbakemeldinger, har du lite å frykte. Vær mer skeptisk til nye selgere uten noe særlig av positive tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Vet noen hvordan leveringstidene til amazon er?

Eg bestilte nokre plater der tidlegare i haust og då brukte dei nøyaktig to veker.

EDIT: Amazon.com, altså. Amazon.co.uk veit eg ikkje noko om, men eg reknar med det står noko om internasjonale leveringstider på sidene deira. Mine rfaringar med andre britiske butikkar (bookdepository.co.uk og allposter.co.uk) er at det tek opp imot ei veke frå England.

Endret av noodles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...