Gå til innhold

Guide til kjøp av musikk på nett


Cuneax

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Denne gangen brukte de over en uke på å få pakket tre CDer, og det langt fra første gang ting som dette har hendt. De har enda ikke sendt de avgårde. Glint er lut lei. No more CDON.

 

http://www.nylvi.com er også verdt å sjekke ut. Det er en ny markedsplass eksklusivt for vinyl startet av noen nordmenn i Berlin. Det er mulig å søke blant et stadig økende antall plater (3 millioner for øyeblikket), utforske kurerte samlinger og finne sjeldne samleobjekter. Siden har også en blogg med varierte musikk og vinylnyheter.

 

Disclaimer: Er involvert i prosjeketet

Endret av Jon71
Lenke til kommentar

Etter jeg så filmen "The Rosary Murders", har jeg alltid ønsket å få tak i tittellåta til sangen. Etter flere grundige søk på Google, kom jeg fram til denne informasjonen om sangen:

 

"IN YOUR EYES"

Recorded & Sung by Nancy Wood

Composed by Bobby Laurel

Lyrics by Bobby Laurel & Dennis Leahy

Based on an adaptation of Brahms Third Symphony

 

Problemet er at jeg ikke finner et nettsted hvor jeg kan kjøpe, eller laste ned sangen. Har sett flere Amazon annonser med albumet: http://www.amazon.com/Rosary-Murders-Don-S...y/dp/B00008FLXC, men synes det blir vanskelig å kjøpe gjennom Amazon.

 

Er det noen som kan hjelpe meg?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lurer på en sang som synges med en ganske mørsk manne stemme i. Den er så og si ganske kjent, er bare å komme på navnet på den.....

 

tror den er 80/90 talls klassiker. Tror kanskje den har noe med love å gjør. Det er ikke Heaven, av DJ Sammy om noen trodde det.

 

her er beskrivelsen:

Now you close your eyes, now im thinking about u. eller noe i denne duren. I get nothing p.... of u..

 

husker ikke mer..

 

Vær så snill, hjelp? :o Er evt. en sang som må kjøpes på nette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har tenkt på å bestille en del cder nå, typ 10+. Hvor bør jeg bestille fra? Vet play.com operer med gratis frakt, men da risikerer jeg jo å måtte betale momsen. Momsgrensa går jo på 200 (?) noe som kan gjøre at jeg ikke sparer noe på å bestille fra utlandet. Bør jeg da heller satse på cdon?

Lenke til kommentar

Trenger navnet / tittelen på en polsk sang, som gjerne ble brukt i konsentrasjonsleirene (Birkenau & Auschwitz..)

Sangen kan også høres her ved å gå på siden:

Hjelp noen? Hadde det vært heeeelt konge om noen visste dette!!

 

Hadde vært helt rått om noen visste tittelen.

 

Takker og bukker:)

 

Trenger navnet / tittelen på en polsk sang, som gjerne ble brukt i konsentrasjonsleirene (Birkenau & Auschwitz..)

Sangen kan også høres her ved å gå på siden: http://polentur.8m.com/

Hjelp noen? Hadde det vært heeeelt konge om noen visste dette!!

 

Hadde vært helt rått om noen visste tittelen.

 

Takker og bukker:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg hørte denne fengende jazzlåta i denne filmen på linken under, og fikk lyst på denne sangen på plate.

http://www.youtube.com/watch?v=FVvey-cVfrw

 

Jeg surfet litt rundt på google og kom fram til at jeg tror det er Ululation som spiller denne sangen. Men hvis det ikke det er det, si ifra.

 

Men jeg går ut i fra at det er ululation, så jeg hadde tenkt å kjøpe denne plata, men den fins ikke nooooen steder. Er ikke sikker på hva den heter heller, men det er ingen butikker som har noe som heter ululation i det hele tatt.

 

Jeg leste også på denne siden,

http://www.stereosoundagency.com/blogs/bd/...etics-Magazine/

men jeg finner ikke ululation der heller. sad.gif

 

Hjeeelp meg!

Lenke til kommentar
Regn med 50 kr i shipping fra Amazon. Hvis du bestiller for under 200 kr i slengen trenger du ikke betale mer en shipping og varens pris.

 

 

Det var da å ta hardt i.

£ 1.14 per CD sist jeg bestilte fra Amazon.co.uk

Her hører det med at Amazon.co.uk trekker fra VAT for så å legge til frakt. Play.com gjør ingen av delene. Min erfaring er at Play.com som regel er billigest på nyere listemusikk, mens Amazon.co.uk ofte "vinner" på litt eldre eller mer spesielt.

Det eller meste er forøvrig i hus på under en uke.

 

50-lappen passer bedre om en tenker på amazon.com.

$ 11.46 i frakt på de tre CDene jeg kjøpte i oktober. Lønner seg allikevel, når en får en total på $ 41.39. Amazon.com er selvfølgelig billigest på amerikansk musikk som ikke er høyt på listene i Europa.

 

Og husk at det ikke er mva. på bøker.

 

Sam

Endret av SamBell
Lenke til kommentar
Har hatt samme erfaringer med CDON. Noen ganger bruker de bare opptil 3 dager fra bestillingen er sendt til pakken ligger i postkassa, mens andre ganger kan det ta flere uker.

 

slenger meg å denne ja.bestilte nå stæsj fra cdon for nøyaktig 10 dager siden,og først idag pakker de varene!

dreier seg om 4 filmer og en cd.

mannskitbutikk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...