Gå til innhold

Leter du etter et filmklipp - post her.


Frohman

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei hei godtfolk!

 

Leter etter den øst-europeiske rapperen som brukte alle sine penger på en musikk video. Helt forferdelig rapper, mener han kalte seg for noe som begynte på s....

Noen som husker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg så en serie med klipp for ei stund siden,

det var to kompiser, der den ene kompisen ble pranket av den andre og filmet greia og la det ut på nett. Dette resulterte i at kompisen som ble pranka pranket kompisen sin igjen og la dette ut på nett. De holder på med dette om og om igjen og det hele (som jeg husker det) ender med at den ene tar det så jææævlig langt og får kompisen til å tro at han skal være med som skuespiller i en av yndlingsseriene sine i en eller annen amerikansk storby (NY, LA el.) .. Han som pranker får tilogmed alvtalt med de som lager serien i å gå med på pranken og de drar til byen og later som om de tar faktisk takes av serien osv. og det endte med at han som ble pranket da ble ganske godpissed for å si det mildt.

Det er mulig de holder på å pranke videre, men det var iallefall så langt de hadde kommet når jeg så det.

 

Noen som har sett dette og vet hvor jeg finner det igjen??

 

På forhånd takk.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Leter etter en humoristisk video om en type som spiller gamle N64 spill eller lignende. Han forklarer at de er klin umulige, og banner en del osv. Han har laget en del videor med forskjellige spill. Skal ligge i en tråd på forumet, men finner den ikke.

 

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Leter etter et klipp på youtube. Det var et slags miksebord. Det lyste blått når man satte ting oppå det.

 

Når man hadde satt en type brikke oppå, så startet en rytme. Denne kunne man vri på for å få den rytma man ville ha.

Så kunne man sette på en til, og da så man at det ble "linjer" mellom de brikkene man hadde satt på bordet som "pulserte" med hverandre. Det ble på en måte samspill, slik at man etter hvert kunne ha en utrolig kul beat :)

 

Her er en video med et bord som ligner litt.. Bare at det jeg ser etter var kvadratisk.. 1m x 1m eller noe.

 

Noen som vet hva jeg snakker om? det var veldig high-tech :D

 

Her er en annen en.. Bare at det blir på en annen måte. Bordet skulle ikke bare være i ruter, og det skulle bare være blått.

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...