Gå til innhold

Leter du etter et filmklipp - post her.


Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må det være ja.

 

 

Jeg leter etter et klipp der en hånddukke(kan ha vært en skilpadde eller noe) med sigar i munnviken, driver og intervjuer folk som står i kø for en starwarspremiere. Han disser alle sammen. Dukken har vel litt mexicansk aksent om jeg ikke tar feil.

Noen som har peil?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har lett å lett etter dette klippet, men ingenting gir resultater. Jeg er rimelig sikker på at det var her jeg fant det, men søkeknappen er ikke min venn. Uansett..

 

Jeg er rimelig sikker på at det var fra Whose line is it anyway UK, fyren hadde britisk dialekt.

 

Uansett, spøken går som følger:

 

Fyren går fram til kameraet å begynnner å snakke om at han trodde at hvis han fikk seg venner som var homofile, så ville han få en bedre klesstil osv osv. Så avslutter han med "Acctually, they fucked me!".

 

Noen her må ha sett det klippet, og vil få 12 internett og 16 e-klemmer om de framproduserer det.

 

Har prøvd å søke på youtube, google og her. Uten hell. Så dere er mitt siste håp :p

Lenke til kommentar

Leter etter en youtube video der det er en dude rundt 14 år som synger på R & B sanger + at han har på seg slike $-tegn smykker. Anyone?

 

EDIT:

Må nevenes at han er hvit og ikke kan synge

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

(bump)

 

Nå som jeg spiller Batman, og kjenner at lysten øker hver gang jeg ser Harley Quinn ( :love::devil: ), minnes jeg alltid på et klipp jeg så på YouTube fra en serie der hun dør/blir drept av Batman eller en annen. Jeg tror faktisk klippet er fra Justice Leauge, for hun sitter på en huske og snakker enten med Supermann eller en annen fra gruppa, om at evnene hennes har gått over styr og hun må dø for at andre skal overleve.

 

Noen som kjenner seg igjen?

 

Edit: Denne gangen gidder jeg ikke bumpe.

 

Leter også etter et filmklipp jeg så i en av trådene enten i Religions-delen eller Teknologi-delen. Handler om troende vs. ikke-troende. Et slags tegneserie/animasjonsklipp med figurer som representerer begge parter og er snakk om argumentasjon, å være åpen sinnet og ta mot seg info. Noen som husker hvilken tråd det er i?

Endret av Myst
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva heter programmet som ble vist for en god stund sia som viste folk som pisset og dreit i maten de skulle servere?

 

F.eks det var en kar som skulle lage pølse til sjefen sin, og da srappet han den oppi rævva for å så fise den ut igjen i brøet.

 

Høres helt for jævlig ut, men skulle ha vist navnet på denne serien. Husker ikke hvilke kanal den gikk på. Noen som hvet? :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg leter etter en reklame som gikk på tven (tv2?) for noen år siden.

Den handlet om å resirkulere papp. Det er et band som driver å øver på noe musikk, da en av bandmedlemmene stikker for å steke noe pizza. De hører at han hyler og kommer tilbake med pizzaesken.

Dialogen går ca sånn:

 

"Jeg holdt på å kasten i søppla"

"Je ka da?"

"pizza pappen"

"næ'æi, ærre mulig? Putten i søppla?"

"kænj da ikkje jærræ slik"

 

Noe i den duren. Den avsluttes med at en av bandmedlemmene ringer til en kompis og sier:

 

"Nå ærre rock and roll her aljtså. Hanj Rune håljpå å kasta pizzaeska i søpple"

"næ'æi?"

"jo, d e heilt sant"

 

Ønsker veldig gjerne å se denne igjen, da det er en veldig morsom reklame i mine øyne.

Endret av Tanner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...