Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!


Anbefalte innlegg

NES-nerden James samler på NES-spill. Han har som mål å skaffe seg alle spill som finnes til NES, og spille dem. Underveis møter han selvsagt på noen gode gamle perler - eller rettere sagt: Møkkahauger. Samtidig som at han tester disse spillene, tar han det opp og legger det ut på YouTube, slik at folk kan bli advart mot å ikke kjøpe dem (litt sent nå kanskje, menmen).

 

Uansett, her har dere hans videoer så langt:

 

Om du vil streame noen av videoene, sjekk her, hvor du finner stort sett alle videoene han har laget, med direktelinker for streaming. :)

 

Ellers kan du finne flere av videoene separat her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Angry Nintendo Nerd tester...

 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

(
)

-

-

-

-Rocky (SEGA)

-

 

...Og en noen små bonus-videoer...

-"

"

-"

"

 

Har du lyst til å laste ned videoene, sjekk her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Jeg vet ikke med dere, men jeg syntes nå dette var hylende morsomt. Samtidig er det dog litt "sjokkerende" at det faktisk fantes så dårlige spillutviklere "back in the days" også. Skremmende hvordan så mange kunne bli lurt til å kjøpe spill uten å i det hele tatt ha noen mulighet til å på forhånd finne ut hvorvidt de var noe å bruke tid og penger på! :ohmy:

 

EDIT: La til noen flere videoer.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både jeg og bruttern spilte TNMT1 mye da vi var små, men jeg tror ikke vi var kritiske nok til å bry oss om kvaliteten. Men jeg må egentlig si meg enig med nerden nå altså, oppfølgerne var MYE bedre.

 

EDIT: Forresten, for de som ikke tror ANN angående Jeckyll & Hyde, så kan dere alltids sjekke ut

. Jeg tror nok jeg er enig med fyren angående dette spillet også. ^^ Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Hehe ja, synet på spill var vel noe annet i "gamledager". Vi brydde oss ikke mye om kvaliteten på spillene, så lenge vi hadde ne grunn til å skulke skoler og andre "aktiviteter" for å kunne sitte hjemme og trykke mes øynene stadig ble mer og mer firkantet.

 

Jeg kan forresten opplyse om at ANN stadig kommer med nye "omtaler", og jeg skal prøve å holde tråden så oppdatert som jeg kan. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...