Gå til innhold

Leter du etter et filmklipp - post her.


Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter et klipp av noen som sitter i en bil. Så kommer det en politimann gående. De bestemmer seg for å kødde med denne politimannen fordi "han har jo ikke lov til å gjøre noe tilbake likevel". Han ene går ut og sier fuck you til politimannen og viser ham finger. Politimannen drar da frem kølla si og slår ham rett ned. Er noen år siden jeg så dette klippet men det er så "owned" at jeg gjerne vil se det igjen

Lenke til kommentar
Jeg leter etter et klipp av noen som sitter i en bil. Så kommer det en politimann gående. De bestemmer seg for å kødde med denne politimannen fordi "han har jo ikke lov til å gjøre noe tilbake likevel". Han ene går ut og sier fuck you til politimannen og viser ham finger. Politimannen drar da frem kølla si og slår ham rett ned. Er noen år siden jeg så dette klippet men det er så "owned" at jeg gjerne vil se det igjen

8267427[/snapback]

 

 

denne?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-77217

Jeg leter etter et klipp hvor det kommer noen å spør en som sitter å spiller data om hva han gjør å så sier han.

 

Han: "Jeg kjører fly og bil å sånt."

"Ja, er du sjåfør du da?"

Han: "Ja, jeg er soldat."

Lenke til kommentar

Prøver å finne en utrolig teit musikkvideo fra 70-tallet (tror jeg). Jeg kommer bare ikke på navnet. Men det er et band som spiller i en skog. En veldig "lykkelig" mann som spiller keyboard og danser ganske teit :) . Etterhvert i videoen kommer noen kvinner og danser rundt han.

 

Vet ikke hvordan jeg skal forklare bedre :S

Endret av Craigmick
Lenke til kommentar

Leter etter en mad-tv sketsj. Det er en mann som er dritings, og vi får se hvordan har oppfører seg fra hans vinkel og fra publikums vinkel. Fra hans synspunkt oppfører han seg helt normalt og bra, han parkerer bilen utfør en fest helt fint og rolig. Men når vi ser det fra vårs synspunkt (det som egentlig skjer) så kræsjer han bilen i postkassa og kryper ut av bilen osv osv. Det er lenge siden jeg så denne sketsj så det er ikke sikkert om han virkelig kræsja i postkassa, men uansett det var noen lignende.

 

Den er hysterisk morsom. Kjenner meg faktisk litt igjen det når jeg er full. Trur jeg oppfører meg fint, men er helt borte. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...