Gå til innhold

Leter du etter et filmklipp - post her.


Frohman

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en reklame som gikk på tven (tv2?) for noen år siden.

Den handlet om å resirkulere papp. Det er et band som driver å øver på noe musikk, da en av bandmedlemmene stikker for å steke noe pizza. De hører at han hyler og kommer tilbake med pizzaesken.

Dialogen går ca sånn:

 

"Jeg holdt på å kasten i søppla"

"Je ka da?"

"pizza pappen"

"næ'æi, ærre mulig? Putten i søppla?"

"kænj da ikkje jærræ slik"

 

Noe i den duren. Den avsluttes med at en av bandmedlemmene ringer til en kompis og sier:

 

"Nå ærre rock and roll her aljtså. Hanj Rune håljpå å kasta pizzaeska i søpple"

"næ'æi?"

"jo, d e heilt sant"

 

Ønsker veldig gjerne å se denne igjen, da det er en veldig morsom reklame i mine øyne.

Bump.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter en film på youtube.

 

Handler om en 2 stk som kjører bestemora si rundt i en bil i endten haugesund eller stavanger.

Så kjører de litt for fort, slik at bestemora banner og skriker.

Lenge siden jeg har sett den, men jeg husker ikke hva jeg søkte på.

 

Har søkt på alle mulige stikkord som bestemor i bil osv. uten hell.

 

Noen som kjenner til denne filmen?!

Lenke til kommentar

Leter etter en film på youtube.

 

Handler om en 2 stk som kjører bestemora si rundt i en bil i endten haugesund eller stavanger.

Så kjører de litt for fort, slik at bestemora banner og skriker.

Lenge siden jeg har sett den, men jeg husker ikke hva jeg søkte på.

 

Har søkt på alle mulige stikkord som bestemor i bil osv. uten hell.

 

Noen som kjenner til denne filmen?!

 

Jepp.. Tenker nok at du har sett den på facebook :)Denne.

 

Edit: Er tre andre filmer også. Oldemor i bil og banning.

Endret av Bartin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723

Husker ingen skuespillere, årstall eller noe nyttig egentlig..

MEN jeg kom på en film jeg vet jeg har sett. Husker ikke tittelen.

 

Den handler om en stakkar som blir angrepet av kvinner. Tror det er noe med svetten hans eller et stoff kroppen hans skiller ut når han blir opphisset eller "ivrig"

Moren hans blir rabiat på fødestuen når hun kjenner denne "lukten" av ham å må holdes tilbake av sykepleierene så hun ikke angriper ham. Å så følger en rekke "angrepssituasjoner" oppgjennom oppveksten hans. Han blir ikke konstant angrepet av alle kvinner i nærheten, men det går galt når han kysser, å så syns jeg å huske en hendelse på en restaurant. Han møter etterhvert en jente som ikke har luktesans eller noe slikt så hun angriper ham ikke. Det er det jeg husker. Har utrolig lyst å se den igjen, men har ikke peiling på hva den heter, så etter nesten tre timer med søking på nett og youtube har jeg omsider funnet denne siden. Så er det noen som kjenner igjen noe av dette så si fra!!!!!!!!!!! HJEEEEEELP!

Lenke til kommentar

Leter etter en britisk blooper intervju muligens fra 90-tallet.

 

Det starter med intervju-objektet sier noe og GONG eller noe legger han til, så prøver intervjueren og stille spørsmål, men han klarer ikke, han bare ler og ler, sier at dette er bizart, kanskje jeg burde gå under bordet eller noe. Så skal han prøve igjen, men det nytter ikke og han ler til han griner.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Leter etter en prank. Dette var en prank der en blikkboks type hermetikk var hengt opp fra taket med tråd og i "skritthøyde". Han hadde arrangert det slik at offeret kom til planlagt tid, forutsigbar som han var åpnet han døren og fikk denne boksen midt på pungen. Noen som klarer denne?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Leter etter en musikkvideo som i realiteten er en parodi. Framstår som noe østeuropeisk. En fyr som synger om romskipet sitt eller noe, på helt elendig engelsk. Husker han synger noe à la "5, 4, 3, 1, off lift". Alt sammen med noen elendige digitale effekter. Noen som vet?

 

Bare søk på worst music video ever på Youtube hehe

 

Jeg tenkte på http://www.youtube.com/watch?v=lp_PIjc2ga4

 

Finnes i tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1148725&st=0

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leter etter en musikkvideo som i realiteten er en parodi. Framstår som noe østeuropeisk. En fyr som synger om romskipet sitt eller noe, på helt elendig engelsk. Husker han synger noe à la "5, 4, 3, 1, off lift". Alt sammen med noen elendige digitale effekter. Noen som vet?

 

Bare søk på worst music video ever på Youtube hehe

 

Jeg tenkte på http://www.youtube.com/watch?v=lp_PIjc2ga4

 

Finnes i tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1148725&st=0

 

Den var det, takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

leter etter to videoer de er svenske begge to

 

Den ene er på et "kvitt eller dobbelt" program hvor den ene deltakeren sier feil og taper og gir seg aldri på at han har rett

 

Den andre er en gammel dame som ikke er fornøyd med premien i et lotteri og begynner å klage noe helt sykt.

 

Begge er ganske gamle og ligger på youtube.

 

Takk

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg å finne ett klipp av top gear sin løsning på forurensning fra biler.

husker at Jeremy brukte noe greier som de i Apollo 13 brukte for å rense lufta for CO2

Klippet med den boksen med steiner koblet til eksosrøret på en ferrari? Har klippet på PC'en, men finner det ikke på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...