Gå til innhold

Leter du etter et filmklipp - post her.


Frohman

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg å finne ett klipp av top gear sin løsning på forurensning fra biler.

husker at Jeremy brukte noe greier som de i Apollo 13 brukte for å rense lufta for CO2

Klippet med den boksen med steiner koblet til eksosrøret på en ferrari? Har klippet på PC'en, men finner det ikke på nett.

 

men vet du hvilken sesong eller episode det er fra?

evnt hvilke bilder de tester i den episoden?

 

alt av info som letter kan gjøre at jeg finner ut hvlken episode det er motas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981287349
<br />
<br />Noen som har den reklamen der den lille guttungen tulleringer rundt i verden til forskjellige viktige personer?<br />
<br /><a href='http://www.youtube.com/watch?v=5jQM27s765k' class='bbc_url' title='Ekstern lenke' rel='nofollow'>Denne?</a><br /><br />Dårlig kvalitet, men er ihvertfall videoen.<br />
<br /><br /><br />

Der har du den ja! Tusen tusen takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Er på jakt etter et film/lyd-klipp som lå på youtube for en stund siden som hette:

 

moped til besvær

 

Har søkt gjennom det meste, men finner den ikke.. Noen som har fila eller vet hvor man kan høre den?

 

 

Mvh

 

 

EDIT: Denne er funnet under et annet navn.. Genial samtale dette..

 

Youtube:

Endret av roy2000
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg leter etter ett klipp hvor det er en franskmann som har ei drakt med masse tuter på seg, og ved å bøye diverse ledd på kroppen lager han en sang. dette er tatt fra en eller annen utdeling eller noe, gikk i hvert fall på fransk tv (hvis jeg ikke tar feil så ser en logoen til tvkanalen i det ene hjørnet i filmen)

 

han spilte alt fra enkle sanger, til barch og "Popcorn"

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...