Gå til innhold

Leter du etter et filmklipp - post her.


Frohman

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Leter etter en filmsnud jeg så på putfile for veldig lenge siden. Det var folk som var kledd ut som pokemoner ^^ Picachu og en sån i boksehansker og skjørt, de var i en backyard og fikk bank av en som skulle sloss mot alle. Denne personen eide alle pokemonene :D De var ganske proft kledd ut. Husker så godt hvordan en fur i picachu kostyme ser med uskyldige øyne til kameraet, skakker på hodet og sider "Pica?.. " ^^ før han blir most ned i et hagebord

 

Hadde vert kjempegøy å sett denne igjen, men finner den ikke selv :S

Lenke til kommentar
Leter etter en filmsnud jeg så på putfile for veldig lenge siden. Det var folk som var kledd ut som pokemoner ^^ Picachu og en sån i boksehansker og skjørt, de var i en backyard og fikk bank av en som skulle sloss mot alle. Denne personen eide alle pokemonene :D De var ganske proft kledd ut. Husker så godt hvordan en fur i picachu kostyme ser med uskyldige øyne til kameraet, skakker på hodet og sider "Pica?.. " ^^ før han blir most ned i et hagebord

 

Hadde vert kjempegøy å sett denne igjen, men finner den ikke selv :S

8880985[/snapback]

Denne?

Lenke til kommentar

TAKK :D

 

Leter etter et til av Espen Eckbo: Her er han samme karakteren som i den kjente konfirmant sketchen. Han heter Ove Hoff her. Klikka meg inn på den en gang som related eller et elelr annet. den må ha helt rare tags.

 

Hvertfal sån er sketchen :

 

Han skal ha overnattingsgjester. Fetterne skal komme på besøk. det er et eller annet juletider ellerno. De har en tradisjon med å sitte å spille playstation på kvelden og sånt og det er Ove hoff skikkelig oppspilt over. men de har vokst fra hverandre så fetterne er ute bak garasjen og smugrøyker i mens espen eckbo / Ove Hoss sitter inne og holder på tradisjonen med playstation spilling =P

 

Tror det er påske / julenøtter men kan også være noe gammelt i fra Tv norge eller pure Espen fra tv2, men det sier deg ingenting.. :roll:

Lenke til kommentar
jeg leter etter en som film der du ser en eller 2 stk som filmer en kamerat som napper laksen til en nigth elf i wow som danser og blir helt forskreka når han oppdager at de ser han.

 

noen som vet hvem film jeg mener eller?

8926903[/snapback]

http://www.youtube.com/verify_age?next_url...v%3DBcYXf7v-NM8

 

Nightelf ER jo hawt da.

8950008[/snapback]

 

men hadde ikke nappa laksen til en av den grunn da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...