Gå til innhold

Leter du etter et filmklipp - post her.


Frohman

Anbefalte innlegg

Leter etter en svensk dubbing av spillet Star Wars: Outcast. Her blir stemmene til Kyle Katarn og Luke Skywalker dubbet:

 

Begynelsen

 

Kyle:Maaaat

Luke: Hva ?

-Maaaat

-hva?

-maaaat

-..jaha, är ni hungrig?

-nej

 

osv..

 

Stemmene er helium stemmer

Sist jeg så den var på putfile et par år sia. Håper noen kan finne den / vet hva jeg snakker om !! :D:p

 

husker å ha sett den, vil gjerne se den igjen, men vet ikke hvor man kan finne den dessverre.

men veldig morsom btw

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter et filmklipp der en mengde ungdommer (kanskje 30 - 40) går over en trafikkert gate, fra en bygning til en annen. Det er en undergrunn under selve veien, slik at det til slutt blir en veldig lang bilkø.

 

Glem det, fant den selv:

 

:)

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Leter etter et filmklipp hvor det er noen som tester ut Leonardo da Vinci's sin prototype på fly (diverse hengglider). De lagde en eksakt kopi av hengglideren o

 fløy med den. De fant ut at den fløy bedre enn det første flyet til Wright brødrene. 

 

Det gikk på tv for lenge siden, men husker ikke hva programmet hette

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leter etter en norsk kortfilm om en bensinstasjon og alle kundene som er innom den. Alt mulig rart skjer. De forskjellige gruppene med kunder som kommer blir presentert som et politisk parti. For eksempel arbeider partiet er mange gamle menn som redder en jente som går fra bensinstasjonen til en myr og setter seg fast. Eller noe slikt. Håper noen kan hjelpe "!

Lenke til kommentar

Jeg har sett nesten alle "sagan om" og lignende på www.youtube.com men finner ikke ut hva den heter! :(

 

Legolas, Gandalv og Gimli er springer langt for å finne Merry og Pippin.. Den er dubbet på svensk.

 

Her er noen sitater fra filmen:

 

"Men gimli e sjokk", "kolla va vakkert, et løv", Merry, kjenne du lukten? D va jag/meg", Legolas, pizza eller?", Dom har sprekkt meg redan".

 

PLEASE! Er det noen der ute som vet hvilken "film" jeg mener så vær så snill og si meg :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei

 

Jeg leter etter en film som jeg har sett for lenge siden. Det er et klipp fra en debatt mellom Bush og John Kerry. Bush klarer ikke svare på spørsmålet i det heletatt, og i bakgrunnen hører man liksom Andy Dick som forteller hva Bush skal gjøre når han står i ro og nøler i 90 sekunder mens han ikke klarer å svare på spørsmålet.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Leter etter en reklame som gikk for et par år sia, husker ikke hva den reklamerte for, men regner med at mange husker den for den var ganske morsom. Siste replikken var: "Vi leker ikke klubb".

 

Noen som husker denne og som vet hvor jeg kan finne den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Kommer : http://youtube.com/watch?v=NnRAIYtAGdU - Norwegian Blonde

 

Leter etter en svensk CS film (CS real life) der de introduserer en rekke matvarer og sånn med navn tatt i fra Cs. Så den etter ett LAN en gang, og finner den ikke igjen.

 

Tenker jeg vet hvilken du mener, har filmen på den andre pcen, skal ta å få lastet den opp på youtube eller noe slikt i løpet av kort tid. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...