Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Hei hei godtfolk! Leter etter den øst-europeiske rapperen som brukte alle sine penger på en musikk video. Helt forferdelig rapper, mener han kalte seg for noe som begynte på s.... Noen som husker? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Synes rap er noe dritt, så jeg vet ikke hvilket klipp du tenker på. Vil fremdeles se den CS real life filmen der de introduserte brus og sånn med CS navn... Fikk bare sett den for ett år siden eller noe.. Svensk clan som står bak. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hei hei godtfolk! Leter etter den øst-europeiske rapperen som brukte alle sine penger på en musikk video. Helt forferdelig rapper, mener han kalte seg for noe som begynte på s.... Noen som husker? Den? : ))) edit: Litt på etterskudd Endret 25. august 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg leter etter filmen der jeg kan se "Ole og Lars på ATM" eller hva den banen heter, de kjører rundt i en racer bil og Ole skremmer vettet av Lars smile.gif Jeg leter så ufattelig etter den filmen, kan noen hjelpe? smile.gif Har googlet som bare det i flere dager nå. MVH Kim Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jeg leter etter en looped animasjon med en naken mann som danser. Mannen holder et skilt over hodet som man selv kan bestemme teksten på. Er det noen som har adressen til denne siden? Eller vet hva jeg prater om? Endret 31. august 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
martmort Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Hei! Jeg så en serie med klipp for ei stund siden, det var to kompiser, der den ene kompisen ble pranket av den andre og filmet greia og la det ut på nett. Dette resulterte i at kompisen som ble pranka pranket kompisen sin igjen og la dette ut på nett. De holder på med dette om og om igjen og det hele (som jeg husker det) ender med at den ene tar det så jææævlig langt og får kompisen til å tro at han skal være med som skuespiller i en av yndlingsseriene sine i en eller annen amerikansk storby (NY, LA el.) .. Han som pranker får tilogmed alvtalt med de som lager serien i å gå med på pranken og de drar til byen og later som om de tar faktisk takes av serien osv. og det endte med at han som ble pranket da ble ganske godpissed for å si det mildt. Det er mulig de holder på å pranke videre, men det var iallefall så langt de hadde kommet når jeg så det. Noen som har sett dette og vet hvor jeg finner det igjen?? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
martmort Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 ooh.. fant det http://kudos.no/sak/6389/Prank_War_1-5 priceless Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Leter etter en video av to stykker som skal til å sloss. Han ene river av seg tskjorta og knuser ei bakrute på en bil med huet. Da bryter slosskampen opp. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Leter etter en video av et svenskt band som sniker seg inn i et hus og bruker det de finner av interiør og lignende å spille på. De går igjennom de forskjellige rommene (kjøkken, stue, bad og soverom) og finner noe nytt hver gang Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Leter etter en humoristisk video om en type som spiller gamle N64 spill eller lignende. Han forklarer at de er klin umulige, og banner en del osv. Han har laget en del videor med forskjellige spill. Skal ligge i en tråd på forumet, men finner den ikke. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Angry Nintendo Nerd-tråden? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Angry Nintendo Nerd-tråden? Takker! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hei. Leter etter et klipp på youtube. Det var et slags miksebord. Det lyste blått når man satte ting oppå det. Når man hadde satt en type brikke oppå, så startet en rytme. Denne kunne man vri på for å få den rytma man ville ha. Så kunne man sette på en til, og da så man at det ble "linjer" mellom de brikkene man hadde satt på bordet som "pulserte" med hverandre. Det ble på en måte samspill, slik at man etter hvert kunne ha en utrolig kul beat Her er en video med et bord som ligner litt.. Bare at det jeg ser etter var kvadratisk.. 1m x 1m eller noe. Noen som vet hva jeg snakker om? det var veldig high-tech Her er en annen en.. Bare at det blir på en annen måte. Bordet skulle ikke bare være i ruter, og det skulle bare være blått. Endret 18. oktober 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei Jeg leter etter en dansk kortfilm. Det handler om et par som skal ha sex, og mannen vil prøve analsex. Dama sier at hun skal gå med på det hvis mannen lar henne trøkke noe opp i baken på han først. Veldig morsom film. Noen som har en link til den? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Leter etter en film på youtube av to menn som intervjuer amerikanere på gata for å få fram hvor dumme de er. F.eks ved å be de plassere Iran på verdenskartet, nevne et land som begynner på u, osv. Takker. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Denne? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg leter etter en filmsnutt med en sykkel som tauer en på skateboard mot en rampe, så skal han med brettet hoppe på rampen og hiver fra seg tauet som havner inni sykkelhjulet og han på sykkelen tryner... Har leita som en gal men finner ikke =/ Help Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hei hei godtfolk! Leter etter den øst-europeiske rapperen som brukte alle sine penger på en musikk video. Helt forferdelig rapper, mener han kalte seg for noe som begynte på s.... Noen som husker? Endret 7. desember 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Hei hei godtfolk! Leter etter den øst-europeiske rapperen som brukte alle sine penger på en musikk video. Helt forferdelig rapper, mener han kalte seg for noe som begynte på s.... Noen som husker? dette minner meg om han her: http://www.youtube.com/watch?v=pnoaj8b2bGM Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Hei jeg ser etter en film på youtube, hvor det er en fyr som skal vise sin "brae" pc, og når han slår oppå den så detter dekselet på siden av.. LOL!! Noen som vet? tror jeg søkte på My gamer pc ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå