Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Hehe... unnskyld at jeg ler litt men. :roll:

Det er jo unektelig litt komisk da... men når vi er inne på emnet så kan jeg fortelle om den gangen på ungdomskolen da en av de teiteste kjerrigene på skolen skulle plage meg.. hu var litt sær... trodde alt og alle digga hu.. men etter og ha vert i nærheten av meg en dag så endte det med at hu gikk rundt med ett solid kloremerke midt på nesa.. (nei jeg gjorde det faktisk ikke med vilje)

Tragedie for henne da.. som var på prettyfaced!

 

Edit: dette hadde ikke så mye med baller og gjøre da men.

hehe! går bra at du ler. for det er ganske komisk. spesielt siden det sikkert blir arr av slikt.. og.. ehm.. to ca like arr.. lol.. jaja! kjekt å ha! tror ikke jeg skal si mer om det nå, i tilfelle noen ikke liker det.. =P

 

en ting jeg lurer på.. det har på en måte noe med testikler å gjøre, men kanskje ikke kløing. på en del dic dildoer er det nemlig med baller.. hvorfor det? liksom. blir ikke de bare litt i veien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De er jo der for å støtte opp dildoen når den står på nattborde må du da forstå!

eller du kan fylle den med vann sånn at når du klemmer på ballene så spruter den vann ut av hodet

haha! sprutende dildo! det finnes jo faktisk da! lurer på hva de som er laget for å sprute spruter ut.. glidemiddel? vann? hm..

Lenke til kommentar
De er jo der for å støtte opp dildoen når den står på nattborde må du da forstå!

eller du kan fylle den med vann sånn at når du klemmer på ballene så spruter den vann ut av hodet

Det finnes jo gjør-det-selv pakker der.

Fyller ut et skjema på hva slags unge du vil ha, og hva slags sykdommer som skal være medfødt o.l.

Deretter kommer en pakke i posten med en dildo med baller og en liten pose med sperm. Fyller dildoen og så koser deg. Og når du vill at det skal "gå" for dildoen klemmer du til på ballan og så er du smellt på tjukka :p

 

 

Vel... Tror ikke det finnes pr idag, men skal ikke forundre meg at slikt kommer på sikt... :ermm:

Lenke til kommentar
Anyways en annen ting som eg syns er rar/morsomt er at de sier at ballene vokser når man har ereksjon. Vel eg har aldri sett at de har blitt noe særlig større når eg har "ereksjon" eller på fag språket ståtiss. Noen andre gutter som har tenkt over dette? Var snakk om 35% økning.  :roll:

vel når man har "slappis" så skrumper ballene/pungen litt inn.

i erksjons tilfellet så blir den hardere.

 

har ikke merket at dem blir 35% større

Endret av elaijt
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...