Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell.. Dere må ikke ta Snowdog seriøst.. Han er den kåteste personen i hele bergensområdet...

*biiip* wrong. That would be me :w00t::thumbs::D:blush:

:mad: nei. Meg!

 

Btw hvis noen lurte så skal eg barbere god sakene idag. Denne gangen skal eg prøve å barbere noe kult (tegn eller hw.no) som eg gjorde på hodet. Hihi poster bildet hvis det går bra noe eg tviler siden det ikke er så stor areal der nede.

 

Edit: Wait a minute! ikke stor areal....eg mente det ikke. :blush:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Vell.. Går VK2 service elektronikker på Årstad. (Gamle Bergen Yrkesskole) Er halvparten av tiden hos TCI for og lære. Håper på lærlingplass ,men jeg vet ikke hvor aktuelt det er. Er ikke allverden og gjøre hele tiden ,men man kan da håpe.

 

De leverer til hele Bergen kommune ja.. Var oppe på Bønes og satt opp 10maskiner like før jul.. Og tynne klienter (NCD`er) er jo i skuddet som bare f... Var 12maskiner oppe på et nytt sykehjem langt ute i huttaheti for heller ikke så lenge siden..

 

EDIT: Har merket at det er endel Fujitsusimens maskiner nå.. Bergen Maritime og Årstad har iallefall slike maskiner.. Så jeg vet ikke.. Går iallefall massevis av maskiner til høyskolen og bydelsadministrasjonen.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Ikke spør meg hva stedet heter ,men jeg vet at det var LANGT ifra sentrum.. Jeg sitter som oftest og prater om alt mulig rart i bilen så jeg følger ikke med.. Vanskelig nok og følge med på trafikkregler osv..

 

Men det kan være rett.. Hvordan det?

Lenke til kommentar

Det var nok samme stedet.. Var en slik dør med 2deler hvor hver går til hver side.. med en fotosensor.. Også var det en inngang hvor det kunne komme varer nede og en hvor folka gikk ut..

 

Var også en grusvei opp der..

Nanvet klinger veldig kjent ,men og se på arbeidslogg er litt dumt..

Lenke til kommentar

Tja.. Hvem har sagt at jeg kjeder meg? Har faktisk fikset 1PSU ifra forrige post.. Har også sett på noen Barebone systemer det skal være noe galt med.. Soltek sine barebone systemer er fine de.. *se ned på alle barebone systemene som står vedsiden av meg* Det er endel det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...