Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
George Orwell var mer enn enig i det .. derfor lagde han en bok om 1984 tilogmed!

og han døde i 1950 !

Nope, boka handlet ikke om 1984.

 

"...I am writing...God...I don't even know which year it is...".

 

EDIT:

One of Orwell's great maxims was that control of the present enables control of the past, which in turn controls the future

...

The attention span of the average adult now approaches thirty seconds, by coincidence the duration of a typical advertisement. Among teenagers and children, attention spans reach single digits, as they become synchronized to the pulsating hypnosis of MTV. When the attention span finally reaches zero, there is no past, and no future, only the endless, instantaneous gratification of the present.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Hehe. Nytter ikke å ha hemmeligheter for damen vettu

Hehe... Har ikke noe særlig hemeligheter.. Eller jeg prøver og ha ,men så er det henne som alltid klarer og overtale meg (behøver ikke og gjøre noe spess ,men det liksom bare skjer). Klarer fint og holde tett til andre ,men og holde dem for henne er litt vanskelig. Dette er dog bare om megselv.. Ting som kalle (de fleste vet vell hvem det er) har sagt kan jeg gå og holde på uten problemer..

Lenke til kommentar
Greit nok.. Jeg er barbert og jeg er stolt av det.. Jeg klør generelt sett veldig lite ,men når det først skal klø så klør det.. Når jeg surfer har jeg begge hendene på tastauret eller den ene på musa og den andre på tastauret.. Desverre så er det en Datamus.. Tviler på at jeg kan få en dame til og sitte vedsiden av meg uten noe særlig klær på mens jeg surfer.. Men hun leser jo trolig tråden så kanskje jeg kan hinte litt?.. hehe.. :laugh:

Hmm.. :blush: Du Christian, du Christian... du må heller lufte dine tanker når jeg er tilstede heller... kansje det ville vert litt mer effektivt?

 

Hehe... Har ikke noe særlig hemeligheter.. Eller jeg prøver og ha ,men så er det henne som alltid klarer og overtale meg (behøver ikke og gjøre noe spess ,men det liksom bare skjer). Klarer fint og holde tett til andre ,men og holde dem for henne er litt vanskelig. Dette er dog bare om megselv.. Ting som kalle (de fleste vet vell hvem det er) har sagt kan jeg gå og holde på uten problemer..

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Personlig må jeg si at jeg synst baller er noe rare saker...

Hittil har jeg ikke prøvd og klø noen på ballene da... :ermm:

jeg er ganske enig. finurlige greier de der. jeg har testa å klø.. men jeg turde ikke klø så hardt, for tenk om det gjore vondt!? :scared:

 

det som er mest festlig er hvordan de først henger litt og er saggete.. men så kan de bli faste og skrukkete.. festlig! =D

Lenke til kommentar
Jo du sier noe der...

Jeg er litt redd for og gjøre noe vondt der jeg... og da tenker jeg hele bestyret... jeg har nemmlig som oftest relativt lange negler.. klarer rett som det er og klore folk utilsiktet.. :blush:

jo takk.. lange negler driver jeg og med.. klipper dem rett og slett ikke.. og.ehm.. mer enn en gang har det resultert i.. ørm.. krigsskader.. og det varke på meg.. for å si det slik.. :cry:

Lenke til kommentar

Hehe... unnskyld at jeg ler litt men. :roll:

Det er jo unektelig litt komisk da... men når vi er inne på emnet så kan jeg fortelle om den gangen på ungdomskolen da en av de teiteste kjerrigene på skolen skulle plage meg.. hu var litt sær... trodde alt og alle digga hu.. men etter og ha vert i nærheten av meg en dag så endte det med at hu gikk rundt med ett solid kloremerke midt på nesa.. (nei jeg gjorde det faktisk ikke med vilje)

Tragedie for henne da.. som var på prettyfaced!

 

Edit: dette hadde ikke så mye med baller og gjøre da men.

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...