Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

jeg klør ikke på ballene, har aldrig gjort det heller.

 

 

jeg har en god idee til hvordan dere kan fjerne håra neden til. dere veit sån våks greier som noen kvinner smører på beina og røsker håra av. smør det på ballene og røsk ut håra. raskt og efektivt, ikke fare for og kutte seg med høvelen heller. :lol::lol:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Den er jo gammel da! Jeg shavet sånn helt for første gang omtrent 1mnd før den kom og man trenger jo ikke noe slikt.. FØrst tar man en saks og klipper det man kan..

 

Så bare tar men en høvel og fjerner hele driten.. jeg brukte\bruker Sensitive foam\skin .. Virker fett nok det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Yup. Det klør bare de første gangene. Eg klarer ikke å gå rundt hår på utstyret. Har litt over selve kjeppen men der er så vidt. eller så er ballene og alt der shavet. Digg som fan å ikke ha noe der. Føler meg renere også.

Vell.. Siden denne er tatt opp igjen av Robert så tenkte jeg at jeg kunne legge inn noe.

 

Klør bare første gangen.. Tja.. noen ganger klør det etter en god stund også. Og jeg dusjet 3ganger for og være sikker på at det ikke var noe der som forårsaket det. Går helt greit nå ,men det var rart med det.

 

Er bedre og gå rundt uten noe særlig hår der. Problemet er bare at det vokser ut og er kaktus (for og sitere en snill person) etter 2-4dager.

Lenke til kommentar
Hmm, lurer på hva de kvinnelige medlemmer av forumet mener i/om denne saklige diskusjonen.?  Hadde vert greit med et inlegg fra dem og..  8)

Jeg kommer tilbake til saken. Skal bare lese alle innleggene først.. og det ser ut til at det er en del igjen :p Engasjerte sjeler...

Vell.. Jeg vet hva de mener jeg.. Dette er kanskje ikke den tråden hvor det er mest diskutert.. *tenke på Domenetråden* For og ikke snakke om over 300KB med logg på IRC.. =)

Lenke til kommentar
Er bedre og gå rundt uten noe særlig hår der. Problemet er bare at det vokser ut og er kaktus (for og sitere en snill person) etter 2-4dager.

Går ut i fra du ikke har hinta til noen andre så....

For å presisere så har jeg da bare snakka om denna wannabe barten du får etter noen dager jeg da... andre ting har jeg ingen formening om og har aldri kalt kaktus... dooh.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...