Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell.. nå ba du om det!

 

Jeg kan alle ordene som finnes jeg... Doggy er evig opphøyd i evig. Det blir ikke evigevig for de som mener det ,men det er doggy.. Og jeg har doggy vokabular..

 

Og du har ikke doggy power.. Er bare 2elena BMVGS 2002/2003 som har doggy power ;)

Lenke til kommentar

Begklager, mitt intellekt er for høyt til og forstå vanlige tellus jordboeres trangsynte tidsforståelse.. ingenting varer evig, sammtidig som ingenting tar en ende.. om noe kan kalles evig så er det universets evne til og forandre seg, det er aldri det samme.. og derfor er ikke det helt evig det heller. Universet er uendelig og vi er en del av denne uendeligheten. Vi er inni denne konstante forandringen... hmm..

 

Eh... offtopic og svada...? :ermm:

Lenke til kommentar

Ikke la oss spamme så fælt ,men alt du sa der var doggy.. Doggy er liksom alt. Så vi ER en liten del av Doggy. Alt vi ser og tar på er en del av doggy.. Doggy er alt.

 

Og her har vi doggy:

 

doggybil.jpg

Han er alt..

 

PS: Dette er internhumor som har spredd seg endel

Lenke til kommentar

Der ble man ferdig med å lese alle innleggene, gitt :p Jaggu

 

Som jente har jeg nå en hel del på hjertet (det samlet seg opp etter hvert som jeg kom ut i tråden), spørsmålet er om jeg husker alt jeg skulle ha sagt.

 

1. Ja, vi jenter liker at guttene barberer seg (det har blitt konstantert for lenge siden, men jeg tenkte jeg måtte nevne det for syns skyld)

 

2. Når det gjelder redskaper og måter å fjerne hårene på så har du disse:

- Voksing (dette tviler jeg sterkt på at vil engang fungere. Huden på pungen er så pass elastisk at du vil dra huden med når du prøver å røske av hårene.

- Barbering med høvel og skum/gelé (fungerer nok helt fint. mannehøvel anbefales da f.eks venushøvelen for damer er for fleksibel, og så pass stor at det er vanskelig å komme til på kronglete steder

-Hårfjerningskrem (denne måten fungerer bra så lenge huden ikke er for sensitiv. husk å teste ut kremen på et annet hudområde 24 timer i forveien for å sjekke at du ikke får ubehagelige reaksjoner)

 

3. Når det gjelder måten å barbere bort hårene, merket jeg meg at en eller annen sa at du måtte barebere MOT hårene. Jeg går da ut i fra at denne personen mener mot hårets vekstretning. Du får da en tettere barbering, men du bør barbere først med hårene før du drar motsatt vei. Jeg går ut i fra at dere gutter uansett vet dette fra før

 

4. Det er en myte at det er så mye lettere for oss jenter å barbere oss nedentil.

- Det kan jeg skrive under på. Alt blir glatt, du ser ikke en dritt, venushøvelene er som sagt for store til å komme til alle steder og ja. Stress!

 

5. Desinfiserende middel er bra å bruke etter å ha barbert seg (f.eks pyrisept). Skal visst hjelpe mot kviser.

 

6. Klør du på ballene er ikke silkebokser noe triks å bruke. Bomull er hudens venn. Luft er et viktig stikkord

 

Sist men ikke minst, ikke gjør noe du ikke føler deg vel med. :) Men! Du vet ikke hvordan det er før du har prøvd :)

Lenke til kommentar

Vell.. Dere må ikke ta Snowdog seriøst.. Han er den kåteste personen i hele bergensområdet... De fyllepostene hannes er jo litt morsmme.. "Hurricanetungen" osvosv.. ;)

 

Men seriøst: det er jo ganske vanlig at damene barberer seg. Iallefall stusser.. Synes vi kan gjøre det samme.. Tviler sterkt på at jeg vil gå tilbake til og ha masse hår som jeg kan gre med kam hvis jeg vil..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...