Gå til innhold

Important Xbox 360 exclusives coming to ps3


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS3 har forsatt noen saftige ekslusiver.

 

Ninja Gaiden

 

 

Ninja Gaiden er nok ikke så Sony ekslusiv når "andre siden" har hatt dette i mange år alt!

 

Noen fra Epic har jo nesten bekreftet allerede at GeOW kommer til PC. :)

8230721[/snapback]

Blir nok en god god stund til det dukker opp på PC så ikke hold pusten!

Regner med det kan poppe opp som ett Vista spill når Gears 2 dukker opp..

Det er jo lagd for å selge konsoller for MS, og trur ikke de PR gutta der har fått Sonyfluensaen

 

 

Håper inderlig at det er BioShock det er snakk om her. Spillet ser jo helt genialt ut, og er et spill som kunne fått meg til å kjøpe Xbox 360.

8230919[/snapback]

Neppe, MS har nok sikret seg de rettighetene...

Ser for meg noen Capcom spill jeg.. Dead Rising/Lost Planet noe som burde være supre nyheter da begge er 10x bedre enn det rælet som er ute til PS3 per dags dato

Lenke til kommentar
Noen fra Epic har jo nesten bekreftet allerede at GeOW kommer til PC. :)

8230721[/snapback]

Jepp. Men neppe PS3 :p

8230781[/snapback]

 

Det er nok heller tvilsomt ja. :D

 

 

Noen fra Epic har jo nesten bekreftet allerede at GeOW kommer til PC. :)

8230721[/snapback]

Blir nok en god god stund til det dukker opp på PC så ikke hold pusten!

Regner med det kan poppe opp som ett Vista spill når Gears 2 dukker opp..

Det er jo lagd for å selge konsoller for MS, og trur ikke de PR gutta der har fått Sonyfluensaen

 

Håper inderlig at det er BioShock det er snakk om her. Spillet ser jo helt genialt ut, og er et spill som kunne fått meg til å kjøpe Xbox 360.

8230919[/snapback]

Neppe, MS har nok sikret seg de rettighetene...

Ser for meg noen Capcom spill jeg.. Dead Rising/Lost Planet noe som burde være supre nyheter da begge er 10x bedre enn det rælet som er ute til PS3 per dags dato

8231168[/snapback]

 

 

Godt poeng angående Microsoft og Bioshock, men det skal sies at vi egentlig vet lite om hvor "sikret" de rettighetene er. Det eneste vi vet er at Microsoft har sagt at de har fått Bioshock ekslusivt til X360 og PC. Det er ikke helt sikkert at Microsoft har lagt noen penger på bordet, og de skal heller ikke være utgivere for spillet. For alt vi vet kan det hende at Irrational Games selv har sagt til Microsoft at de kommer til å lage Bioshock kun for X360 og PC, uten at det har vært noen formelle kontrakter på dette. Og hvis det foreligger en kontrakt noe sted kan det uansett hende at Irrational har valgt å gå ut av kontrakten og betale tilbake pengene, av en eller annen årsak. Eller så kan det være en klausul som sier at Irrational kan slippe Bioshock til f.eks PS3 6-12 mnd etter X360 og PC launchen. :)

 

Forøvrig er det smak og behag hva som er gode spill. Motorstorm, Tekken 5 og Resistance er flotte spill til PS3, og står vel ikke noe særlig tilbake kvalitetsmessig. Men som sagt, folks meninger er jo så mangt. Men at Dead Rising og Lost Planet er bra er selvsagt ikke til å komme fra. :cool:

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
hva med gta da det skulle engentlig ikke komme til xbox! men det gjorde det!

så jeg syns at PS3 burde få halo 3!

8229190[/snapback]

Sålenge et spill ikke er produsert/gitt ut av Microsoft, Nintendo eller Sony selv, skal du aldri si for sikkert at det ikke vil komme til en av de andre konsollene.

Fatter ikke hvorfor folk blir så overrasket hver gang en frittstående utvikler bestemmer seg for å "ikke putte alle egg i samme kurv". Det krever mye penger, tid og ressurser for å utvikle et spill for next-gen systemene, og når PS3 og Xbox 360 er i stand til å dytte ut tilnærmet lik grafikk, er det ikke så rart at disse to vil dele mange spill i årene fremover.

 

Som nevnt tidligere kommer jo dette bare de som eier konsollene til gode - større utvalg av spill til konsollen man har kjøpt, og mer morro for alle parter.

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke Lost Planet og Gears of War noe særlig å skryte av... Lost Planet-demoen var et stort gjesp og GeoW var, vel en ytterst gjennomsnittlig, gjennomsnittlig FPS. Hva som er så "important" med "Lost Planet" er nok en ganske dyp internvits. Dead Rising er ganske artig og absolutt noe alle burde få spilt uansett hvilke(n) konsoll(er) de har.

 

Apropos Killzone. Originalen til PS2 var helt kurrant, Killzone 2/Liberation er et drittspill for å si det mildt så jeg forstår ikke alt oppstusset rundt en skikkelig wannabe-halo, klasse C spillserie.

Lenke til kommentar
GeoW var, vel en ytterst gjennomsnittlig, gjennomsnittlig FPS.

8234077[/snapback]

 

Sikker på at du ikke blander litt nå? Det er ikke et FPS og det er faktisk til å skryte av.. Ganske mye også!

 

Litt spennende å se hvilket spill som kommer på ps3.. Men er det et som allerede er ute på 360?

Lenke til kommentar

Gears of War 1 og 2, kommer sannsynligvis bare til Microsoft plattformer, før Epic får igjen IP'n, og sannsynligvis blir multiplattform..

Microsoft bestemmer når/om de gir det ut på Vista, ikke Epic.

Ifølge ryktene ble det problemer da Epic ville distribuere gratis kartoppdateringer og nye våpen til Gears over live, så forholdet til Microsoft fikk en knekk.

Både kart og våpen er forøvrig ferdig.

 

Tror egentlig at Dead Rising og Bioware sitt spill kunne være OK å porte over, Lost Planet ser kjedelig ut... Hvis du vil drepe maur, er jeg sikker på at det hadde vært ti ganger morsomere å laste ned amiga-versjonen av 'It came from the dessert' på cinemaware.com

Lenke til kommentar

Dette er nok resultat ifrå eit krisemøte Capcom si ledelse hadde etter pollen, der 200 inbitte sony fanboys skreiv under på at dei ville boikotte all things capcom i framtida. :p

 

Men frå spøk til revolver, så trur eg at me vil få sjå Dead Rising, og kansje Lost Planet på PS3.

 

Med tanke på at Microsoft er utgiver for både Mass Effect, og Gears of War, reknar eg ikkje med at dei spela kjem til PS3.

Kansje me får sjå C&C3 på PS3? Det hadde vore flott, sidan PS3 er litt meir åpen med tanke på mus og tastatur, såvidt eg har forstått :)

Lenke til kommentar
Ifølge ryktene ble det problemer da Epic ville distribuere gratis kartoppdateringer og nye våpen til Gears over live, så forholdet til Microsoft fikk en knekk.

8234559[/snapback]

Alle venner krangler, lite eller mye ;)

8234605[/snapback]

 

Tja, men litt urovekkende at de som ønsker å distribuere gratis ikke får lov til det, regner med det blir litt bedre dersom Sony kommer opp å puster litt mere i nakken på MS med tilbud.

 

Geometry Wars utviklerene fikk også ikke lov til å utgi gratis, men de ville gi ut ett helt spill gratis, så kan skjønne det litt bedre om MS har konkurerende betal-tilbud på live.

 

Men skjønner ikke problemet at ett retail-spill ikke skal få gratis kart- og våpen-oppgraderinger, og ihvertfall at Epic som har rykte på å være veldig flink på sånt skal straffes.

Ihvertfall med tanke på at du deler bruker-basen i to, dersom du tar betalt for noe slikt.

Lenke til kommentar
GeoW var, vel en ytterst gjennomsnittlig, gjennomsnittlig FPS.

8234077[/snapback]

 

Sikker på at du ikke blander litt nå? Det er ikke et FPS og det er faktisk til å skryte av.. Ganske mye også!

 

Litt spennende å se hvilket spill som kommer på ps3.. Men er det et som allerede er ute på 360?

8234394[/snapback]

Jeg anser det som en FPS selv om man ser hodet på bolemons. Men jeg kan jo gå med på at GeoW er bedre enn de fleste 3. person skytespill. Men så er det jo heller ikke så mye konkurranse...

Lenke til kommentar
Nå er jo ikke Lost Planet og Gears of War noe særlig å skryte av... Lost Planet-demoen var et stort gjesp og GeoW var, vel en ytterst gjennomsnittlig, gjennomsnittlig FPS. Hva som er så "important" med "Lost Planet" er nok en ganske dyp internvits. Dead Rising er ganske artig og absolutt noe alle burde få spilt uansett hvilke(n) konsoll(er) de har.

 

Apropos Killzone. Originalen til PS2 var helt kurrant, Killzone 2/Liberation er et drittspill for å si det mildt så jeg forstår ikke alt oppstusset rundt en skikkelig wannabe-halo, klasse C spillserie.

8234077[/snapback]

 

Vel vel, det finnes mange som har en helt annen mening enn deg om det meste av det du skriver her. Dead Rising er vel unntaket, der er vel de fleste enige.

 

På samme kan jeg si at jeg aldri har skjønt vitsen med Halo. Halo serien er i mine øyne ekstremt overvurdert. Jeg har likevel ikke noen problemer med å forstå og respektere at svært mange liker det. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Tror egentlig at Dead Rising og Bioware sitt spill kunne være OK å porte over, Lost Planet ser kjedelig ut... Hvis du vil drepe maur, er jeg sikker på at det hadde vært ti ganger morsomere å laste ned amiga-versjonen av 'It came from the dessert' på cinemaware.com

8234559[/snapback]

 

Hvis du vil drepe maur så kjøper du Earth Defense Force 2017. ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1137_0001.jpg
Lenke til kommentar

Det ser ikke ut til at Dead Rising og Lost Planet kommer til PS3.

 

- Christian Svensson from Capcom has said that Dead Rising and Lost Planet won't be going to the PS3 or Wii.

 

Kilde.

 

Jeg bryr meg ikke så stort, da jeg eier disse titlene fra før, men alle fortjener å prøve Dead Rising, litt dårlig gjort av Capcom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...