Gå til innhold

Tv2 hjelper deg tester alle konsollene...

And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

WTF! Så kort om konsollene? Var maks 5min om konsoll pjatt.

Og hva mener de med at man må kjøpe mye tibehør for å utnytte 360'ens funksjonalitet? Ps3 har ikke med kabel som støtter hd oppløsning engang, how's that for utnytte funksjonalitet?

Endret av Mr.Fosli
Skrevet

Det der er den latterligste testen ever

"xbox har en fordel, de kan spille mot hverandre på nett" herregud, kan vel faen meg ps3 folka og det. og så kommer jo home også

Skrevet (endret)

Hjelper den updaten her i Europa egentlig? Etter som jeg har skjønt har de jo satt inn en dårligere leser?

Men personelig er jeg enig i at xboxen er best :p

Endret av Hrisebro
Skrevet (endret)

Hehe, ferdig. For en merkelig reporter det var da. Synes de kunne forklart bedre. Dessuten stiller jeg meg skeptisk til påstanden om at man må ha mye ekstrautstyr til Xbox 360. Kjøper man Premium, får man med gratis headset, harddisk og en måned gratis Xbox Live Gold.

Og få forskjellige sjangere? Hææææ?

Endret av Aylars
Skrevet

Det der er den dårligste testen jeg har sett tror jeg! Finnes ikke en test på Gametrailers.com da?

Litt stolt over at Xbox 360 "vant" da :!:

Skrevet

Hva er det man må kjøpe i tillegg til X360 premium for full utnyttelse? Det må du vel i såfall gjøre til PS3 også? Headset og fjernkontroll f.eks....

Skrevet
Dette var da mildt sagt grusomt dårlig

Nintendo Wii er altså rimelig til 3000kr

8214326[/snapback]

Åh? Betalte en 1000-lapp mindre enn det :)

Forøvrig helt greit, ingen vinner egentlig, mulig man kan tolke det at 360'n vandt?

Blir nok en rolig kveld for moderatorne...

Skrevet

(For the record: Så ikke innslaget)

Men trodde noen seriøst at en skulle få en skikkelig gjennomgang av konsollene på et femminutters TV-innslag? :tease:

Skrevet (endret)

Verste dritt reportasjen jeg har sett på lenge. Det der var 10 minutter av livet jeg aldri får tilbake :( Får jo bedre info om konsollene ved å høre på noen fanboys her på forumet grine i en tråd. :p

Edit; Over 100 som leser denne tråden!

Endret av DavidH
Skrevet
Snever spill sjanger på Xbox 360? Beste utvalget nå.

Haha, ingen ordentlig rangering :)

8214316[/snapback]

er noe enig i den jeg da. Xbox 360 mangler bla Rally spill, plattformspill, og snowboardspill. Jeg har ihvertfal ikke sett noen særlig gode spill til 360 innenfor de typene spill, men det kommer jo sikkert noe snart.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...