Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Trur de fleste på forumet her kan gå god for disse: http://www.llbean.com/llb/shop/49464?page=mens-katahdin-iron-works-engineer-boots

 

Vet det er noen på forumet som har disse og da lurte jeg på input på størrelse. Jeg bruker stort UK9 i sko fra Herring Shoes og har et par fra C&J som også passer best i UK9. (Vet det er litt upresist når man ikke oppgir hvilke lester skoene er laget på, men er snakk om de "typiske" lestene".

Lenke til kommentar

Ang fargen så er vell det en inviduell sak, jeg liker fargen.. Det med for og lester er jo helt teit? om en skal ha uten for må man opp i størrelse for å ha plass til lester, me for må man gjøre akkuratt det samme. Jeg har muligheten til å ha både lester og vanlige sokker i mine, klart de er litt romslige i vanlige sokker men det er bedre det enn å ikke ha muligheten de dagene det er grise kaldt!

 

Og det med vinteren er teit, i norge er det så kaldt året rundt at man fint kan gå i disse foruten sommeren. Men da bruker jeg ikke boots uansett..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Tja, slik som det er nå er det for min del litt vanskelig med foring i sko, blir såpass mye reising hit og dit at jeg foretrekker å heller kunne ta på meg litt varmere sokker når jeg er i Norge.

 

Har vanskeligheter med å bestemme meg

 

Loake fisher frister jo også litt

http://www.pediwear.co.uk/loake/products/6092.php

 

Hvis det ikke er noe spesielt å utsette på de ? Noe spesielt å ta hensyn til ift størrelse?

 

loake-fisher_mto-6092_hd.jpg

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Oppdaget til min store skrekk at jeg glemte min siste boks med saphir renovateur hjemme hos mine foreldre i Oslo. Hvor er det folk bestiller det fra om dagen? Så at AfPoS var utsolgt nå.(edit: så på feil størrelse, de hadde vist i 75 ml) Eventuelt er det mulig å kjøpe i butikk i Bergen?

Endret av master air
Lenke til kommentar

Ebay kanskje? Har ikke sett noen forhandlere i Bergen.

Om det av en eller annen grunn skulle haste veldig kan du alltids få låne :)

Sjekket ebay, men var tilnærmet samme pris som afps.

Takk for tilbudet, men er ikke så krise, hadde bare tenkt til å pusse litt sko i kveld, men får bare utsette det noen dager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Noen som har noen anbefalinger ift størrelse når det kommer til Loake ?

 

Har et par Paul Smith skinnsko i størrelse UK 7, sitter veldig godt nå som jeg har gått de ut. Usikker på om jeg skal gå for 7, eller om jeg skal gå til 7 1/2.

 

Har to andre i semsket skinn som begge er størrelse 8.

 

I bunn og grunn er det vel avhengig av hvorvidt Loake er store eller små i størrelse

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

 

Vet det er noen på forumet som har disse og da lurte jeg på input på størrelse. Jeg bruker stort UK9 i sko fra Herring Shoes og har et par fra C&J som også passer best i UK9. (Vet det er litt upresist når man ikke oppgir hvilke lester skoene er laget på, men er snakk om de "typiske" lestene".

 

Lenge siden jeg har vært oppdatert på størrelser og sånn, men mener de er ganske TTS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...