Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg et par nye sko til hverdagsbruk. Men jeg aner ikke hva jeg skal lete etter. Jeg synes Meermin sine tassel loafers er fine, men tror det blir hakket for keegt til dagligbruk.

 

Likte også disse, men skulle gjerne vært brogues. Meermin sine casual brogues synes jeg ikke var særlig fine. Jeg liker også det aller meste fra McNairy, men det skal nok en del til å finne det innenfor min prisklasse.

 

Noen som har andre anbefalinger? e: har ikke lyst å betale mer enn 1500.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg et par nye sko til hverdagsbruk. Men jeg aner ikke hva jeg skal lete etter. Jeg synes Meermin sine tassel loafers er fine, men tror det blir hakket for keegt til dagligbruk.

 

Likte også disse, men skulle gjerne vært brogues. Meermin sine casual brogues synes jeg ikke var særlig fine. Jeg liker også det aller meste fra McNairy, men det skal nok en del til å finne det innenfor min prisklasse.

 

Noen som har andre anbefalinger? e: har ikke lyst å betale mer enn 1500.

Jet har sett litt på Meermins PTBs. Kanskje det kunne vært noe?

Lenke til kommentar

Likte også disse, men skulle gjerne vært brogues. Meermin sine casual brogues synes jeg ikke var særlig fine. Jeg liker også det aller meste fra McNairy, men det skal nok en del til å finne det innenfor min prisklasse.

 

Sanders lager McNairy sine sko. Du kan sjekke ut produsentens egne modeller da de er mye billigere.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe et par nye sneakers snart, og ender antageligvis opp med å bestille et par NB 420. Jeg mener å huske at det var et par i denne delen av forumet som hadde de og lurer egentlig bare på: er de TTS?

Jakter selv på et par NB 420, tror jeg skal plukke opp et par i morgen hvis jeg finner riktig butikk. Kan ihvertfall rapportere tilbake så snart jeg får tak i, skal kjøpe mens jeg fortsatt er i USA.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...