Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe et par nye sneakers snart, og ender antageligvis opp med å bestille et par NB 420. Jeg mener å huske at det var et par i denne delen av forumet som hadde de og lurer egentlig bare på: er de TTS?

Jeg har de i størrelse 44/10.

 

Til sammenligning bruker jeg 44/10 i Nike Free, 43,5 i Converse og 9 i Loake Cannon.

 

Belag deg på gnagsår i starten.

Lenke til kommentar

Hvilken farge av NB 420 er det som "gjelder"? Gjerne med bilde av fargen hvis dere gidder.

 

Føler jeg trenger noe annet enn skinnsko å gå i og da peker bl.a. NB seg ut som et greit alternativ.

 

Føler også Nike Free blir nevnt i slike sammenhenger, men jeg er litt usikker på utseendet der.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Fikk noen gode vintersko til jul av mamsen.

 

Bilde:

 

114721.png

 

 

Har aldri hatt lignende sko før, og har heller aldri brydd meg om vedlikehold. Har blitt eldre siden forrige par med skinnsko, og lurer derfor på hvordan skal slike sko behandles? Må de impregneres først, i så fall: Hvilke produkter anbefaler dere?

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar

Så forøvrig at Stress har 50% på sko fra New Balance på hjemmesidene nå, apropos alt NB-pratet her.

 

Jeg var selvfølgelig på landet uten internett, men men, tror jeg uansett må sjekke de ut i butikk først.

 

Hvis det er noen andre som har forslag til kurante sneakers er det bare å fyre løs.

 

Hva er folket her inne sin mening om Diemme? Tenker da spesielt på "fjellsko"-modellen.

 

Jeg synes de er ganske kule, vurderer de sterkt selv.

 

Jeg synes de pleier å gå på salg med ganske kraftige % i rabatt, men jeg er litt usikker når det skjer. Skjer ikke at jeg betaler fullpris for de (2500 kr), men tipper de kommer ned mot 1000-lappen på salg.

 

Noen som har en formening om når slikt pleier å gå på salg? Noe over nyttår eller?

Lenke til kommentar

Fikk noen gode vintersko til jul av mamsen.

 

Bilde:

 

114721.png

 

 

Har aldri hatt lignende sko før, og har heller aldri brydd meg om vedlikehold. Har blitt eldre siden forrige par med skinnsko, og lurer derfor på hvordan skal slike sko behandles? Må de impregneres først, i så fall: Hvilke produkter anbefaler dere?

 

Takker for svar:)

Det kommer an på hvilket skinn det er om de bare bør pusses eller om de bør impregneres.
Lenke til kommentar

Hey! :)

 

Jeg har har lyst på helt sorte chelsea boots og her derfor tittet på disse.

 

http://www.uggaustralia.eu/mens-stevenson-ankle-boot/1003752,en,pd.html?dwvar_1003752_color=BLK&start=2&cgid=men-boots

 

Har bare sett dem på nettet men synes de ser fine ut. Så lurte på om det er noen butikker i oslo/akershus som har denne skoen? Og hvis ikke, er det noen som vet om en lignende type? Det viktigeste er egentlig at den er slank i enden av skoen siden jeg har utrolig tynne ben og bruker for det meste skinny jeans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...