Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loake Chatsworth virket ganske greie, hvilken side er det billigst å bestille dem fra?

 

Jeg har nå også sett litt på Wolverine, som ble anbefalt tidligere. Hva synes dere om disse? Så også en del jeg likte innen 1000 mile-serien, men de virket å være utenfor budsjettet mitt, med mindre jeg har funnet sider som har unormalt høye priser.

 

Jeg synes de Wolverine Clapton ikke var noe særlig pene å se på.

 

Hvorfor ikke da heller noe som denne Wolverine Rory6 om størrelsene passer? Synes den er mye penere og til bedre pris. Hva synes dere?

 

http://www.brandos.no/wolverine/rory-6-w09669-briar-white/a65093

 

Hvordan vet man hva av Wolverine som kommer fra 1000 mile serien? Fra Wolverines hjemmesider eller?

Lenke til kommentar

Hehe, var ikke så glad i de du linket til heller, egentlig. Har ikke mye peiling, men de fra 1000 mile serien ser ut til å være priset langt høyere, i tillegg til at de stort sett ser bedre ut. Brandos har ikke noe sånt, så vidt jeg kan se, men Zalando har et greit utvalg.

Endret av Xposure
Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med mine. Fikk et par og var først litt misfornøyd, fordi jeg syns det var en litt ujevn kant på goodyear welten. Innså senere at det bare var jeg som var i overkant skeptisk og aktivt lette etter minimale feil etter å ha lest alle innleggene på SF, og at det var uproblematisk - nå er de skoene favorittene mine.

Gikk inn med noen (latterlig) høye forventninger produsenter med tre-fire ganger så høye priser også ser ut til å slite med å oppnå, så når jeg tenkte meg om hjalp det veldig.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Jeg har chukkas og dub monks fra meermin, og er veldig fornøyd med kvaliteten på dem. Har ikke særlig erfaring med dyrere sko (har et par fra Loakes 1880-serie, men that's about it), men har ikke lagt merke til at noe er veldig gærnt med meermin-parene. Spesielt dubmonksene er også veldig, veldig pene, og sitter godt på min fot. Om du kan leve med den lange leveringstiden ville ikke jeg vært redd for kvalitetsproblemer, det er veldig mye for pengene, og sko er bruksting. Med mindre du aldri går utendørs/blant folk med skoene dine, vil de jo fort nok få ett og annet merke som uansett synes bedre enn de fleste "kvalitetsfeil" som skjeve sting etc.

Lenke til kommentar

Problemet med Meermin-tråden på sf er jo at det stort sett bare er de som er misfornøyde som tar seg tid til å skrive der. Alle de som kjøper sko fra Meermin og er fornøyde hører man sjelden noe fra. Det er vel også sånn at mange på sf fra før av har sko fra G&G, Vass, John Lobb osv. Da er det nesten ikke til å unngå at sko fra billigprodusenter som Meermin blir en liten skuffelse uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...