Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til brune høst/vintersko i skinn? De trenger ikke være så veldig varme, men må tåle litt slaps og lignende. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive stilen min, men det er ikke langt unna hva som er beskrevet her.

 

Prismessig vil jeg helst ikke så langt over 1 500, og om de finnes i norske nettbutikker hadde det vært supert.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Takker for svar. Mulig å få kjøpt i Norge? Sist jeg bestilte fra Herring var det så mye tull (stort sett fra DHL sin side) at jeg vet ikke om jeg gidder det en gang til.

 

Det er det helt sikkert, men Herring Shoes kan fikse levering via tilsvarende posten her i Norge. (Tror man må skrive det i kommentarfeltet på bestilling eller noe slikt...)

 

Hva tenker dere her ellers om støvler?

 

Jeg har skydd det som pesten i evigheter men har vel nå innsett at det er fornuftig å ha til høstværet i Bergen. Jeg har hvertfall ikke likt utseendet noe særlig. :hmm:

 

XXL har noen fra Tretorn på tilbud til 299 - http://www.xxl.no/Root/Sko/Herresko/Gummist%C3%B8vler/tretorn-Classic%2C-gummist%C3%B8vel-unisex/p/1046050_1_Style.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg har et par fra Hunter som jeg er superfornøyd med, bestilte fra Mr. Porter. Det er jo så klart ikke det peneste man kan gå med, men når jeg våkner om morgen og ser at det høljer ned utenfor og jeg vet at jeg må gå 20 minutter til skolen, da tar jeg på meg gummistøvler, uansett hvor dumt det ser ut.

Lenke til kommentar

 

Det er det helt sikkert, men Herring Shoes kan fikse levering via tilsvarende posten her i Norge. (Tror man må skrive det i kommentarfeltet på bestilling eller noe slikt...)

 

Hva tenker dere her ellers om støvler?

 

Jeg har skydd det som pesten i evigheter men har vel nå innsett at det er fornuftig å ha til høstværet i Bergen. Jeg har hvertfall ikke likt utseendet noe særlig. :hmm:

 

XXL har noen fra Tretorn på tilbud til 299 - http://www.xxl.no/Root/Sko/Herresko/Gummist%C3%B8vler/tretorn-Classic%2C-gummist%C3%B8vel-unisex/p/1046050_1_Style.

Ettersom jeg ikke kommer til å bruke vanlige støvler til hverdags uansett vær, har jeg vurdert et par Duck Boots fra LL Bean til de verste dagene.

llbean4.jpg

Spørs det bare om jeg faktisk kommer til å bruke de, da.

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...