Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har noen sko jeg vil kvitte meg med i forbindelse med skaprydding ved flytting.NjUXq4K.jpg

 

Nå er ikke dette et salgsforum, riktignok, men til 200kr per par er det jo mest en giveaway?

Oxfordparet er de Dag postet for noen måneder siden, Bexleyi størrelse 33.

De to andre er i størrelse 9D. Kjøpt fra RLs nettside for to år siden. De var for små, og har støvet ned i skapet (i eske, så ikke bokstavelig) siden da. Alle ubrukte. I Bergen. Kan sende mot at du betaler frakten, hvis ønskelig.

Endret av NgZ
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har noen sko jeg vil kvitte meg med i forbindelse med skaprydding ved flytting.NjUXq4K.jpg

 

Nå er ikke dette et salgsforum, riktignok, men til 200kr per par er det jo mest en giveaway?

Oxfordparet er de Dag postet for noen måneder siden, Bexleyi størrelse 33.

De to andre er i størrelse 9D. Kjøpt fra RLs nettside for to år siden. De var for små, og har støvet ned i skapet (i eske, så ikke bokstavelig) siden da. Alle ubrukte. I Bergen. Kan sende mot at du betaler frakten, hvis ønskelig.

Er strl 33 det samme som 43?

Lenke til kommentar

Det er flere av oss som har lett tidligere, jeg har ikke klart å finne noen hvert fall, mulig xtra eller ngz har vært heldigere enn meg.

 

 

Jeg har desverre ikke funnet skotrær i butikkene her i byen.

 

Zalando har fri frakt og fri retur (dersom de er for små/store) og selger til kr 249. De har kun størrelser fra 36-39 nå da.

 

http://www.zalando.no/melvin-hamilton-shoe-tree-skoform-i-tre-brun-me252i002-702.html

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Skoene mine er jo faktisk i strl 6, så det kan det jo være at 39 vil passe. Allikevel litt skeptisk, kjedelig å styre med bytting og sånt hvis de er for små. Var greiere da jeg bodde i Oslo, da kunne jeg bare stikke innom Agnar Hagen eller Dagestad...

 

Sant nok, alltid enklere med fysisk butikk, men det er hvertfall veldig enkelt å returnere ting som ikke passer og gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...