Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er fantastisk digg å gå i joggesko, typ løpesko. Finnes det noe som er like behagelig, men som ser greit ut? Jeg blir ødelagt i beina av harde sko, og det orker jeg ikke. Går som regel i jeans/chinos og skjorte/tskjorte.

Vet ikke om du har fått noe svar på dette, men som anbefalt en del ganger nå til forskjellige anledninger; New Balance.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke om du har fått noe svar på dette, men som anbefalt en del ganger nå til forskjellige anledninger; New Balance.

 

Jeg vil like NB-sko, men klarer det ikke helt. Føler det enten er de eller Nike Free man bør kjøpe hvis man vil ha joggesko som ser OK ut.

 

Har forøvrig ikke brukt New Balance på, bare sett de i butikk, så mulig jeg forandrer mening når jeg faktisk prøver de på...

Lenke til kommentar

Gå heller for den vanligste "sorte" modellen hvis du skal gå for Docs, og velg helst modellene som er merket med "Made in England/UK".

Finner ingen fra england/Uk jeg. Mente For Life-utgaven skal være mer solid og såklart ha livstid garanti pga forsterket såle og annen type skinn.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er fantastisk digg å gå i joggesko, typ løpesko. Finnes det noe som er like behagelig, men som ser greit ut? Jeg blir ødelagt i beina av harde sko, og det orker jeg ikke. Går som regel i jeans/chinos og skjorte/tskjorte.

 

New Balance. Adidas har også noen pene enkle modeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvordan er det med vedlikehold av semskede sko?

 

Tenkte meg et par semskede sko i dyp brunt, jeg kan bruke om sommeren med jeans, chinos, tskjorter og skjorter.

Noen som har noen forslag?

 

Maks 1000lappen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er fantastisk digg å gå i joggesko, typ løpesko. Finnes det noe som er like behagelig, men som ser greit ut? Jeg blir ødelagt i beina av harde sko, og det orker jeg ikke. Går som regel i jeans/chinos og skjorte/tskjorte.

Jeg kjøpte nettopp Nike Free Trainer 5.0, og er ganske fornøyd med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...