Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er allmenne oppfatningen av brogues, f.eks. wingtips, er jo at det er ser ut som "besterfarsko". Likevel synes alle jeg møter på at jeg ser bra ut med mine Loake Buckingham, og jeg er 21. For meg er rett og slett brogued wingtips er en slags "bread'n'butter". Da jeg først så brogued sko tenkte jeg at det var noe jeg aldri kunne tenke meg å bruke selv. Jeg skulle bare visst...

Lenke til kommentar

Den er allmenne oppfatningen av brogues, f.eks. wingtips, er jo at det er ser ut som "besterfarsko". Likevel synes alle jeg møter på at jeg ser bra ut med mine Loake Buckingham, og jeg er 21. For meg er rett og slett brogued wingtips er en slags "bread'n'butter". Da jeg først så brogued sko tenkte jeg at det var noe jeg aldri kunne tenke meg å bruke selv. Jeg skulle bare visst...

Finnes det wingtips som ikke er brogues?

Lenke til kommentar

Den er allmenne oppfatningen av brogues, f.eks. wingtips, er jo at det er ser ut som "besterfarsko". Likevel synes alle jeg møter på at jeg ser bra ut med mine Loake Buckingham, og jeg er 21. For meg er rett og slett brogued wingtips er en slags "bread'n'butter". Da jeg først så brogued sko tenkte jeg at det var noe jeg aldri kunne tenke meg å bruke selv. Jeg skulle bare visst...

Finnes det wingtips som ikke er brogues?

 

Ja, det heter austerity brogue.

Lenke til kommentar

Kødder du eller? du slenge dritt til Ramius uansett hva han skriver? Jeg vedder på at om det hadde vært en hvilken som helst annen bruker, hadde du skrevet noe saklig, men neida, bare fordi Ramius liker Michael Jackson, har laget seg noen bukser selv og har litt annerledes meninger enn mange andre her, må du, Lapo og flere andre brukere alltid svare sarkastisk, utelukkende i et forsøk på å få en større e-penis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Kødder du eller? du slenge dritt til Ramius uansett hva han skriver? Jeg vedder på at om det hadde vært en hvilken som helst annen bruker, hadde du skrevet noe saklig, men neida, bare fordi Ramius liker Michael Jackson, har laget seg noen bukser selv og har litt annerledes meninger enn mange andre her, må du, Lapo og flere andre brukere alltid svare sarkastisk, utelukkende i et forsøk på å få en større e-penis.

 

 

Jeg har faktisk aldri slengt dritt til Ramius. Men når man synes at skoene ser ut som portable buttpluger kan man ikke akkurat forvente seg en saklig diskusjon rundt emnet. Jeg er vel en av de som er mer på den liberale siden når det gjelder stil, og lever mer etter, enn mange andre her, ordtaket om at "hvis man ikke har noe godt å si, er det ikke noe vits i å si det i det hele tatt". Generelt er de sarkastiske svarene til Ramius kun fordi mange av postene hans kan oppfattes som at hans mening er den eneste riktige, og hvis noen er uenige er det de som har feil. Btw, hadde fkm skrevet det hadde jeg trolig fyrt tilbake med noe enda verre.

Endret av Christian B
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...