Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Btw, hadde fkm skrevet det hadde jeg trolig fyrt tilbake med noe enda verre.

 

What? Hvordan ble jeg en del av denne diskusjonen egentlig?

 

Jeg vedder på at om det hadde vært en hvilken som helst annen bruker, hadde du skrevet noe saklig,

 

Det var kun ment som et eksempel på en annen bruker. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk aldri slengt dritt til Ramius. Men når man synes at skoene ser ut som portable buttpluger kan man ikke akkurat forvente seg en saklig diskusjon rundt emnet. Jeg er vel en av de som er mer på den liberale siden når det gjelder stil, og lever mer etter, enn mange andre her, ordtaket om at "hvis man ikke har noe godt å si, er det ikke noe vits i å si det i det hele tatt". Generelt er de sarkastiske svarene til Ramius kun fordi mange av postene hans kan oppfattes som at hans mening er den eneste riktige, og hvis noen er uenige er det de som har feil. Btw, hadde fkm skrevet det hadde jeg trolig fyrt tilbake med noe enda verre.

 

Man trenger jo ikke gå lenger enn ni poster lenger opp for å finne denne her:

Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse.

Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine.

 

Lol, det smalt fra rett kjeft.

 

Du mener det ikke er å slenge dritt?

 

Jeg kan si meg enig i at Ramius' diskusjonsteknikk ikke er den beste, men å gang på gang poste bilder av ham og skrive totalt usaklige og usmaklige ting som på ingen måte er relevante for diskusjonen mener jeg alle og enhver burde holde seg for gode til.

 

Hvorvidt det er du eller andre som har gjort det tidligere, bryr jeg meg lite om, men denne gangen var det du, med Lapo som slikker deg i rumpa noen poster senere, så det var dere jeg nevnte.

 

Men hvem er jeg til å være moralpoliti her inne...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri slengt dritt til Ramius. Men når man synes at skoene ser ut som portable buttpluger kan man ikke akkurat forvente seg en saklig diskusjon rundt emnet. Jeg er vel en av de som er mer på den liberale siden når det gjelder stil, og lever mer etter, enn mange andre her, ordtaket om at "hvis man ikke har noe godt å si, er det ikke noe vits i å si det i det hele tatt". Generelt er de sarkastiske svarene til Ramius kun fordi mange av postene hans kan oppfattes som at hans mening er den eneste riktige, og hvis noen er uenige er det de som har feil. Btw, hadde fkm skrevet det hadde jeg trolig fyrt tilbake med noe enda verre.

 

Man trenger jo ikke gå lenger enn ni poster lenger opp for å finne denne her:

Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse.

Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine.

 

Lol, det smalt fra rett kjeft.

 

Du mener det ikke er å slenge dritt?

 

Jeg kan si meg enig i at Ramius' diskusjonsteknikk ikke er den beste, men å gang på gang poste bilder av ham og skrive totalt usaklige og usmaklige ting som på ingen måte er relevante for diskusjonen mener jeg alle og enhver burde holde seg for gode til.

 

Hvorvidt det er du eller andre som har gjort det tidligere, bryr jeg meg lite om, men denne gangen var det du, med Lapo som slikker deg i rumpa noen poster senere, så det var dere jeg nevnte.

 

Men hvem er jeg til å være moralpoliti her inne...

 

 

Dette blir for tullete.

 

Men hvem er jeg til å være moralpoliti her inne...

 

Lurer jeg på og.

 

Og for å faktisk bidra litt til tråden og ikke gå helt OT:

 

Syns ikke skoene Christian postet var spesielt spisse, kunne fint gått med noe lignende.

Dette syns jeg derimot blir for spisst:

 

Da sitter vi med samme formening om det. Jeg helt og holdent med på at skoene jeg postet var lagd på en forlenget lest, men jeg synes ikke lesten var disproposjenert.

Lenke til kommentar

Helt uten å gå på person er det fullstendig åpenbart for alle med øyne i hodet at skoene Ramius postet bilde av er rimelig normale, ikke firkantede, og at de Chistan B postet bilde av ER, om ikke spisse, så i hvertfall godt ovr snittet smale fremover. Det er bare å sammenlikne med et hvilkt som helst bilde av en fot...

Endret av NgZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt uten å gå på person er det fullstendig åpenbart for alle med øyne i hodet at skoene Ramius postet bilde av er rimelig normale, ikke firkantede, og at de Chistan B postet bilde av ER, om ikke spisse, så i hvertfall godt ovr snittet smale fremover. Det er bare å sammenlikne med et hvilkt som helst bilde av en fot...

 

Ja, beklager, det var lesten til Ecco, her har vi den jeg egentlig mente:

 

mango1a.jpg

 

Herr Brun: Det er riktig, men de øverst til høyre er fortsatt rimelig lange. Loaferne tror jeg muligens bare har er tatt fra en litt uheldig vinkel.

 

Lenke til kommentar

Syns ikke skoene Christian postet var spesielt spisse, kunne fint gått med noe lignende.

 

Dette syns jeg derimot blir for spisst:

longshoes.jpg

Såkalte tupp meg i ræva sko.

 

De skoene som Christian B postet var jo overhode ikke spisse, helt passe de. Jeg får Ecco vibber av butte sko.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Milanjo: De to til høyre ser da ikke ut til å være i nærheten av likes pisse som de til venstre? De spisse er altfor spisse for min smak ja.

Enig der, var i hovedsak de til venstre jeg mente.

Lenke til kommentar

"Eiendomsmeglersko" som de så pent kalles. :p

 

Nei, De Christian B postet var ikke spisse, men med mindre det bildet lyver noe voldsomt var de greit mye smalere enn "vanlig". Så jeg kan godt skjønne at noen mener det er tåpelig med såpass unaturlig smale sko.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe ett par Clarks Mask Flow på Ebay, der jeg kan få de til ca. 750 etter frakt og mva, og lurer på om noen vet om de er store, små eller "normale" i størrelsen. Er usikker på om jeg er en UK size 10 eller 11, da jeg tror jeg ligger på 11..

 

Jeg har et skopar fra clarks, riktignok en helt annen modell en det du postet, og de er store i størrelsen.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan fortelle meg hvordan Sebago Endeavor er i størrelsen? Bruker vanligvis 42, men UK 8 er utsolgt. Har Herring Torino i 41 og Herring Goodwood i 42 (begge er heller litt for store enn litt for små); vil Endeavor i UK 7,5 gå greit, tror dere?

 

Anyone? Hvordan er Sebago-sko vanligvis i størrelsen?

Lenke til kommentar

Forslag til sko som går an å tråkke rundt i 20 dager med i bysetting?

Er veldig fristet til å bare gå for et par converse, men har en følelse av at jeg vil angre i ettertid.

Finnes det noen sko som ser greie ut som man kan gå rundt med over litt lengre tid og kanskje en sekk på ryggen?

Joggesko og hikingsko er liksom ikke så kult :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...