Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for RM Willams, da de er wholecuts (sydd sammen utifra et helt lærstykke), mens Herring Coltham er sydd i sammen av to lærstykker. Jeg liker også at RM Williams fåes i chisel toe, mens Herring har en rundere fasong. Jeg vet ikke hva Hank Moody er for noe, men hvis du skal ha et mer røft look synes jeg imo at RM Williams tar seg bedre ut. En annen morsomhet er jo at de er lagd i Australia og opprinnelig er ridestøvler for bushmen og cowboyer.

Lenke til kommentar

Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilke jeg skal velge mellom RM Williams Chestnut Comfort Craftsman eller Herring Coltham. Vil ha boots som passer til en "Hank Moody"- look.

 

Da vil du ha sorte converse...

 

Stemmer også for RM Williams. Hank Moody-looken er ikke noe å trakte etter, den passer særs få, og helt ærlig; den ser ikke bra ut.

 

Se Entourage hvis du er ute etter noe i den gata, der er det også en laid-back stil, men ikke så dyster.

 

Ellers er faktisk Crazy, stupid, love verdt å se, bare for antrekkene.

Lenke til kommentar

Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilke jeg skal velge mellom RM Williams Chestnut Comfort Craftsman eller Herring Coltham. Vil ha boots som passer til en "Hank Moody"- look.

Gå for RM Williams hvis du har råd til det, av grunnene Rankiz lister opp. Har forøvrig hatt Herring Coltham og de er helt kurante, men RM Williams er i klassen over.

Jeg vet ikke hva Hank Moody er for noe,

Hank Moody er navnet på en rollefigur (hovedrollen) i Showtime-serien Californication. Har du ikke sett den har du gått glipp av noe. :)

 

Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilke jeg skal velge mellom RM Williams Chestnut Comfort Craftsman eller Herring Coltham. Vil ha boots som passer til en "Hank Moody"- look.

 

Da vil du ha sorte converse...

 

Stemmer også for RM Williams. Hank Moody-looken er ikke noe å trakte etter, den passer særs få, og helt ærlig; den ser ikke bra ut.

 

Se Entourage hvis du er ute etter noe i den gata, der er det også en laid-back stil, men ikke så dyster.

 

Ellers er faktisk Crazy, stupid, love verdt å se, bare for antrekkene.

Hank Moody - sorte converse? Det er nå ikke akkurat det han er kjent for å bruke. Sort t-skjorte, jeans og desert boots eller chelsea boots er nok mer riktig når en tenker på Hank Moody. Men det spiller ingen rolle. Gutten får ha den stilen han vil, men er det en ting jeg har erfart er det at desert boots er meget anvendelige, selv om man har en mer laidback stil en de fleste her inne.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Sorte converse? Ehm, tror ikke det... Hank Moody looken passer særs få? Så de færreste kler mørke jeans og en mørk slim skjorte med oppbretta armer/T-skjorte? Jeg syns det ser bra ut og er vanligvis det jeg går i. Har sett på desert boots og har tenkt til å skaffe meg et par, men har også lyst på noen ordentlige lærboots. Så da går jeg for RM Williams.

 

http://awfullyhip.com/wp-content/uploads/2011/03/hank-moody-jeans.jpg

Lenke til kommentar

Sorte converse? Ehm, tror ikke det... Hank Moody looken passer særs få? Så de færreste kler mørke jeans og en mørk slim skjorte med oppbretta armer/T-skjorte? Jeg syns det ser bra ut og er vanligvis det jeg går i. Har sett på desert boots og har tenkt til å skaffe meg et par, men har også lyst på noen ordentlige lærboots. Så da går jeg for RM Williams.

 

http://awfullyhip.co...moody-jeans.jpg

 

Hank Moody er å se i sorte converse ved flere anledninger i serien, oftest når han skal se casual ut.

 

Han bruker også svært ofte mørkeblå jeans med en litt løs fit, og middels vask sammen med en sort skjorte. Sort er, til tross for hva mange innbiller seg, en nyanse som kler svært få. Jeg sier bare at en bør være obs på at om man skal kopiere stilen, kan det være vanskelig å få det til å se bra ut.

 

Velger du derimot å bruke mørke jeans, RM Williams og en mørk skjorte fremfor sort er det langt bedre. Lett å bli inspirert av, vanskelig å kopiere.

Lenke til kommentar

Sorte converse? Ehm, tror ikke det... Hank Moody looken passer særs få? Så de færreste kler mørke jeans og en mørk slim skjorte med oppbretta armer/T-skjorte? Jeg syns det ser bra ut og er vanligvis det jeg går i. Har sett på desert boots og har tenkt til å skaffe meg et par, men har også lyst på noen ordentlige lærboots. Så da går jeg for RM Williams.

 

http://awfullyhip.co...moody-jeans.jpg

 

Hank Moody er å se i sorte converse ved flere anledninger i serien, oftest når han skal se casual ut.

 

Han bruker også svært ofte mørkeblå jeans med en litt løs fit, og middels vask sammen med en sort skjorte. Sort er, til tross for hva mange innbiller seg, en nyanse som kler svært få. Jeg sier bare at en bør være obs på at om man skal kopiere stilen, kan det være vanskelig å få det til å se bra ut.

 

Velger du derimot å bruke mørke jeans, RM Williams og en mørk skjorte fremfor sort er det langt bedre. Lett å bli inspirert av, vanskelig å kopiere.

Snakker du egentlig om skjorte eller t-skjorte? Uansett er mørke skjorter/t-skjorter like ille som sorte. Hvit, lyseblå og rosa er vel de eneste farger på skjorter som faktisk ser bra ut.

Forøvrig vil jeg ikke si sort er en "farge" svært få kler. Det er vel heller det at det ser mindre bra ut på menn og er umulig å kombinere i et antrekk. Men ta derimot en titt på damer kledd i sort. Det er jo en grunn til at den "lille" sorte er så populær - så og si alle kler den.

 

Djfreedo: Dra å prøv de i butikk først. Jeg snakker på bakgrunn av flere bomkjøp, og tro meg - det er grisekjipt.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Sorte converse? Ehm, tror ikke det... Hank Moody looken passer særs få? Så de færreste kler mørke jeans og en mørk slim skjorte med oppbretta armer/T-skjorte? Jeg syns det ser bra ut og er vanligvis det jeg går i. Har sett på desert boots og har tenkt til å skaffe meg et par, men har også lyst på noen ordentlige lærboots. Så da går jeg for RM Williams.

 

http://awfullyhip.co...moody-jeans.jpg

 

Hank Moody er å se i sorte converse ved flere anledninger i serien, oftest når han skal se casual ut.

 

Han bruker også svært ofte mørkeblå jeans med en litt løs fit, og middels vask sammen med en sort skjorte. Sort er, til tross for hva mange innbiller seg, en nyanse som kler svært få. Jeg sier bare at en bør være obs på at om man skal kopiere stilen, kan det være vanskelig å få det til å se bra ut.

 

Velger du derimot å bruke mørke jeans, RM Williams og en mørk skjorte fremfor sort er det langt bedre. Lett å bli inspirert av, vanskelig å kopiere.

Snakker du egentlig om skjorte eller t-skjorte? Uansett er mørke skjorter/t-skjorter like ille som sorte. Hvit, lyseblå og rosa er vel de eneste farger på skjorter som faktisk ser bra ut.

Forøvrig vil jeg ikke si sort er en "farge" svært få kler. Det er vel heller det at det ser mindre bra ut på menn og er umulig å kombinere i et antrekk. Men ta derimot en titt på damer kledd i sort. Det er jo en grunn til at den "lille" sorte er så populær - så og si alle kler den.

 

Djfreedo: Dra å prøv de i butikk først. Jeg snakker på bakgrunn av flere bomkjøp, og tro meg - det er grisekjipt.

Sorte converse? Ehm, tror ikke det... Hank Moody looken passer særs få? Så de færreste kler mørke jeans og en mørk slim skjorte med oppbretta armer/T-skjorte? Jeg syns det ser bra ut og er vanligvis det jeg går i. Har sett på desert boots og har tenkt til å skaffe meg et par, men har også lyst på noen ordentlige lærboots. Så da går jeg for RM Williams.

 

http://awfullyhip.co...moody-jeans.jpg

 

Hank Moody er å se i sorte converse ved flere anledninger i serien, oftest når han skal se casual ut.

 

Han bruker også svært ofte mørkeblå jeans med en litt løs fit, og middels vask sammen med en sort skjorte. Sort er, til tross for hva mange innbiller seg, en nyanse som kler svært få. Jeg sier bare at en bør være obs på at om man skal kopiere stilen, kan det være vanskelig å få det til å se bra ut.

 

Velger du derimot å bruke mørke jeans, RM Williams og en mørk skjorte fremfor sort er det langt bedre. Lett å bli inspirert av, vanskelig å kopiere.

Snakker du egentlig om skjorte eller t-skjorte? Uansett er mørke skjorter/t-skjorter like ille som sorte. Hvit, lyseblå og rosa er vel de eneste farger på skjorter som faktisk ser bra ut.

Forøvrig vil jeg ikke si sort er en "farge" svært få kler. Det er vel heller det at det ser mindre bra ut på menn og er umulig å kombinere i et antrekk. Men ta derimot en titt på damer kledd i sort. Det er jo en grunn til at den "lille" sorte er så populær - så og si alle kler den.

 

Djfreedo: Dra å prøv de i butikk først. Jeg snakker på bakgrunn av flere bomkjøp, og tro meg - det er grisekjipt.

Tror jeg har sett litt for mye på Californication. Er jo egentlig helt enig med deg. Hvit, lyseblå og rosa skjorter ser jo bedre ut enn svarte/mørkegrå/mørkeblå skjorter. Jeg digger å gå i jeans og skjorter som sitter bra. Men RM Williams passer vel til det og.

Lenke til kommentar
Hvit, lyseblå og rosa er vel de eneste farger på skjorter som faktisk ser bra ut.

 

Nuvel...

 

Hvit, lyseblå og lyserosa er uten tvil de skjortefargene som er enklest å få til å se bra ut, men det blir for dumt å si at de er de eneste fargene som ser bra ut i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Tror jeg har sett litt for mye på Californication. Er jo egentlig helt enig med deg. Hvit, lyseblå og rosa skjorter ser jo bedre ut enn svarte/mørkegrå/mørkeblå skjorter. Jeg digger å gå i jeans og skjorter som sitter bra. Men RM Williams passer vel til det og.

Uten tvil. I mine øyne er det en moden look de aller fleste kan dra.

 

Hvit, lyseblå og rosa er vel de eneste farger på skjorter som faktisk ser bra ut.

Nuvel...

Hvit, lyseblå og lyserosa er uten tvil de skjortefargene som er enklest å få til å se bra ut, men det blir for dumt å si at de er de eneste fargene som ser bra ut i det hele tatt.

Tok nok litt hardt i. Har sett preppy antrekk med lys gul skjorte som faktisk ser bra ut, men det er veldig sjeldent jeg ser noe som det som fungerer.

Lenke til kommentar

Skal du gå med slips, så er det uten tvil at lyse skjorter ala lyseblåttt, lys rosa og hvit er enklest å matche.. Men å påstå at det er det eneste som duger er litt tullete. Så lenge man slipper slips, så er det mye fint å velge blant. Jeg bruker skjorte ca 6/7 dager i uken, hadde vært kjedelig å stille med rosa, lyseblå og hvitt hver tredje dag.

 

Angående sko.. Ser at mange poster bilder av sko med masse mønster på. Hva er galt med å ta på seg et par helt enkle, klassiske finsko til finere antrekk ala dress?

 

esq-bally-derby-0210-lg.jpg

Endret av baBuShKa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du gå med slips, så er det uten tvil at lyse skjorter ala lyseblåttt, lys rosa og hvit er enklest å matche.. Men å påstå at det er det eneste som duger er litt tullete. Så lenge man slipper slips, så er det mye fint å velge blant. Jeg bruker skjorte ca 6/7 dager i uken, hadde vært kjedelig å stille med rosa, lyseblå og hvitt hver tredje dag.

Bare å mikse opp med mønster (striper, ruter) det. Da er det jo også mulig å dra inn andre farger i mine øyne. Men enkle skjorter uten mønster derimot... Madras osv. blir jo også noe helt annet, og da er det jo selvfølgelig andre farger enn hvitt, lys blå, rosa/lavender som ser bra ut.

Anyway, litt for mye skjortesnakk i en skotråd...

 

Angående sko.. Ser at mange poster bilder av sko med masse mønster på. Hva er galt med å ta på seg et par helt enkle, klassiske finsko til finere antrekk ala dress?

Skal jeg i et formelt selskap er det nesten kun oxfords cap-toes som brukes, men i dag er samfunnet vårt så uformelt at det er sjeldent man har bruk for så formelle sko.

Det at det postes mange brogues er kanskje ikke rart ved tanke på at det er casual og derfor blir mer brukt. Det vel rett og slett mer relevant for de fleste her som ikke er nødt til å kle seg formelt i jobbsammenheng.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...