Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sånne på H&M jo...

 

Ser forresten helt dust ut å gå rundt i de sokkene, et par dudes trodde jeg var gay (og for å gjøre det værre ble et par av jentene skuffa da jeg avkreftet det).

Har lært det at hvis jeg skal på vors (dvs. ta av skoa) så skal jeg holde meg til vanlige sokker :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg bruker sokker kanskje en gang i uken i sommerhalvåret. Man ser stort sett ut som en dust med sokker i seilersko, loafers og andre lave typiske sommersko.

 

Det gjør man, jeg bruker bare lave "usynlige" sokker i typiske sommersko hvis hælen glipper litt. Dette problemet pleier som regel å forsvinne etterhvert som du går dem inn.

Lenke til kommentar

Skal til Manchester imorgen, noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe billige joggesko fra Nike? Tenker Lunareclipse/Lunarglide :)

Var der selv forrige helg, og er en del butikker du kan stikke innom.

FootLocker, Foot Asylum, Deichmann, JD Sports, Nike (egen Nike-butikk), Sports Direct, Scotts, og Selfridges.

Nesten samtlige av butikkene jeg nevner ligger på innsiden av Manchester Arndale centre, som er veldig lett å finne. Rimelig massivt kjøpesenter, for å si det slik.

De fleste andre butikker ligger bare noen meter utenfor senteret, da alt er relativt samlet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Skal til Manchester imorgen, noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe billige joggesko fra Nike? Tenker Lunareclipse/Lunarglide :)

Var der selv forrige helg, og er en del butikker du kan stikke innom.

FootLocker, Foot Asylum, Deichmann, JD Sports, Nike (egen Nike-butikk), Sports Direct, Scotts, og Selfridges.

Nesten samtlige av butikkene jeg nevner ligger på innsiden av Manchester Arndale centre, som er veldig lett å finne. Rimelig massivt kjøpesenter, for å si det slik.

De fleste andre butikker ligger bare noen meter utenfor senteret, da alt er relativt samlet.

Takk ;) hvordan er prisene der i forhold til Norge på Nike-sko?

Lenke til kommentar

Bestilt meg et par dress-sko fra suitsupply. Synes?

 

Skoene til suit supply holder vel ikke særlig høy kvalitet så vidt jeg har skjønt, og de var ikke akkurat så veldig pene heller, men bedre enn det de fleste andre nordmenn går rundt med.

Lenke til kommentar

Har Coltham i semsket skinn, og er veldig fornøyd med de. Ulempen er kanskje at lærsålen og trekanten på siden av skoen sprekker opp ganske fort etter bruk i vått underlag, men det var kanskje min feil. Skriv inn "HSAB" eller "HSAA" for å få med gratis skotrær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...