Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har enda et par double monks kommet på markedet; Barker Hebden. Finner ingenting på dem etter et raskt søk, men Barker er jo kjent for å holde høy kvalitet og lesten ser flatterende ut. Personlig ville jeg anbefalt disse foran Loakes.

 

Barker holder vel omtrent samme kvalitet som Church, evt. litt dårligere. Barker Black holder derimot meget høy kvalitet.

Lenke til kommentar

Er double monks egnet til formelle plagg? Eller kan det brukes til olabukser og skjorte/genser?

 

Double monks kan brukes til det meste. En av mine favoritt "looks" er monks til jeans.

Det funker med en sportscoat. Om du derimot kjører windbreaker, jeans og monks ser det så som så ut.

Lenke til kommentar

Har i hele vinter gått rundt og lurt på hvilke sko jeg burde kjøpe, men det har ikke skjedd noe fordi jeg har vært veldig usikker, vært veldig lat og hatt andre ting å bruke penger på. Men, har endelig bestemt meg for at jeg liker desert boots og har lyst på et par. Men, det slo meg plutselig, går det an å bruke desert boots i sommersesongen?

 

Da snakker jeg selvfølgelig innenfor konvensjonelle "motenormer". Det beste er vel alltid å gå i det man liker best, men er fortsatt såpass usikker på skomote at jeg velger å spøre dere "eksperter" om hva som er standard.

 

Edit: Et annet spørsmål. Sliter litt med plattfot (ikke særlig ekstremt, men noe plattfot) og burde derfor bruke såler. Hvor er det beste stedet å skaffe seg såler? Löplabbet?

Endret av Error
Lenke til kommentar

 

 

Edit: Et annet spørsmål. Sliter litt med plattfot (ikke særlig ekstremt, men noe plattfot) og burde derfor bruke såler. Hvor er det beste stedet å skaffe seg såler? Löplabbet?

 

 

Jeg hadde slike såler som ble lagd til meg (tok avstøpning) da jeg var mindre.

Kan ikke huske at jeg hadde noen særlig problemer, men beina mine fungerer ihvertfall bra nå. Hvis du føler at det er et problem så bør du vurdere å skaffe deg det.

Vil tippe at jeg var hos fastlegen først, som henviste videre til en spesialist. (Er så lenge siden at jeg ikke husker, men det virker mest logisk)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i disse (eller noen ganske like) i Norge?

 

http://awfullyhip.co...-p-DETAILED.jpg

Her har du noen lignende sko som holder en mye bedre kvalitet. Eventuelt disse, som jeg har i en annen farge. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3.

 

Du kan prøve RM Williams i Agnar Hagen, Oslo, for så å bestille dem på bootsonline.com.au for halve prisen.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...