Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Forslag til sko som går an å tråkke rundt i 20 dager med i bysetting?

Er veldig fristet til å bare gå for et par converse, men har en følelse av at jeg vil angre i ettertid.

Finnes det noen sko som ser greie ut som man kan gå rundt med over litt lengre tid og kanskje en sekk på ryggen?

Joggesko og hikingsko er liksom ikke så kult :p

 

Jeg var nylig i Sudan, det var alt fra fjellklatring, pyramideklatring, byvandring og alt annet som er nødvendig i et land i krig. Jeg brukte et par tøysko til 149,- fra H&M.

 

De var utslitt etter to uker, men de var ikke ukomfortable. Så et par Jack Purcells kan sikkert funke fint, da de er av god kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på hva du skal gjøre, hvor og når. Er det om sommeren ville jeg nok gått for et par joggesko hvis det er mye gåing hver dag, noen (få) ganger seirer funksjon over estetikk.

 

Blir nok å loffe rundt på interrail i sommer, uten større planer enn å besøke kjente og ukjente byer. (noe dritt med Hellas sånn sett)

Så blir vel asfalt, brostein og en og annen grusvei kan jeg tenke meg.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

New Balance-forslaget er solid, og personlig ville jeg nok gått for noe i den duren. Uten å ha prøvd de, tipper jeg de er komfortable nok til å holde på turen, samtidig som du kan kombinere de med nokså mye og komme unna med det. Tenk i retning novh.us, har sett et par bilder av han med NB.

 

Eventuelt Tretorn Nylite, kanskje?

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

New Balance-forslaget er solid, og personlig ville jeg nok gått for noe i den duren. Uten å ha prøvd de, tipper jeg de er komfortable nok til å holde på turen, samtidig som du kan kombinere de med nokså mye og komme unna med det. Tenk i retning novh.us, har sett et par bilder av han med NB.

 

Eventuelt Tretorn Nylite, kanskje?

 

Tretorn Nylite så egentlig ganske perfekte ut hvis de er gode å gå i. Noen butikker som har dem inne?

New Balance vil nok kræsje med alt jeg eier.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Helsvarte nike free så derimot brukbare ut.

Nei, du vet, det vanlige. Går somregel enten i brune skinnsko eller pimsolls type hvit, beige, grå, grå/hvitstripet eller blå. Foretrekker egentlig at klesplagg med unntak av gensere, boxere og skjorter er ensfargede.

Store logoer eller kraftige kontrastfarger på skoene er ikke helt min greie, for da må man matche den kontrastfargen med ett eller annet.

 

Adidas Climacool er i helsort og helblått, så de kan også vurderes.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Bruker skoene hele tiden (på fritiden)

 

Fritiden? Hva mener du med fritiden? Multisync: Hva med et par helsvarte nike free eller noe lignende? Hvilke klær er det du skal gå i?

Jeg hadde faktisk limt inn et bilde av et par sorte Nike Free, men jeg bestemte meg for å fjerne de, fordi sålen er så fremtredende -- et par NB eller Tretorn Nylites vil i mine øyne være mer anvendelige.

nike-free-run-black.jpg

Lenke til kommentar

Bruker skoene hele tiden (på fritiden)

 

Fritiden? Hva mener du med fritiden? Multisync: Hva med et par helsvarte nike free eller noe lignende? Hvilke klær er det du skal gå i?

Jeg hadde faktisk limt inn et bilde av et par sorte Nike Free, men jeg bestemte meg for å fjerne de, fordi sålen er så fremtredende -- et par NB eller Tretorn Nylites vil i mine øyne være mer anvendelige.

 

 

Enig angående sålen. Det er jo ikke en veldig pen sko, men det sies at den er god å gå på, så er den jo ikke grusom heller :) Har jo også andre farger enn akkurat den du postet der, for eksempel denne:

 

Nike%252520Free%2525204.0%252520v2%252520black%25255B4%25255D.jpg

Så er det jo også mulig å designe en egen i de fargene en vil på nikeshop, men det tar en ca 4-5 uker tror jeg.

Lenke til kommentar

Bruker skoene hele tiden (på fritiden)

 

Fritiden? Hva mener du med fritiden? Multisync: Hva med et par helsvarte nike free eller noe lignende? Hvilke klær er det du skal gå i?

Jeg hadde faktisk limt inn et bilde av et par sorte Nike Free, men jeg bestemte meg for å fjerne de, fordi sålen er så fremtredende -- et par NB eller Tretorn Nylites vil i mine øyne være mer anvendelige.

 

 

Enig angående sålen. Det er jo ikke en veldig pen sko, men det sies at den er god å gå på, så er den jo ikke grusom heller :) Har jo også andre farger enn akkurat den du postet der, for eksempel denne:

 

Nike%252520Free%2525204.0%252520v2%252520black%25255B4%25255D.jpg

Så er det jo også mulig å designe en egen i de fargene en vil på nikeshop, men det tar en ca 4-5 uker tror jeg.

Helt enig, har faktisk vurdert et par av disse selv, primært for å gå med hvis jeg skal gå mye en dag. Ikke en pen sko, men jeg syns den er kul.

Var ikke klar over at man kunne designe farger selv, nå skal jeg leke meg litt.

Lenke til kommentar

De siste ukene har jeg trålet heppo og brandos side opp og side ned i søken på et par fine vårsko, men etter hvert så jeg skogen for bare trær. Tok en tur rundt i butikker og tittet, men fant ikke noe der heller.

 

Jeg skal prøve etter beste evne å beskrive det jeg søker: Pene, halvformelle, men kule hverdagssko som passer til jeans og like gjerne kan brukes på jobb som en tur på byen/fest. Snakker vanlige, lave sko, ikke boots eller mid-tops. Om ikke spesifikke modeller, noen som kan anbefale merker jeg bør se etter? Innland/utland spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar

Er du såpass voksen at du kan bruke sko som Christian B postet ville jeg også vurdert om jeg skulle ha meg et par med dobbel-monks. Jeg synes i hvert fall det er stilig, problemet er at jeg finner så og si ingen annledninger hvor jeg selv kan bruke dem selv. Hadde jeg vært litt eldre og kanskje vært i en mer profesjonell jobb ville jeg kjøpt et par på flekken. Disse f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...