Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er flau.

  1. Svensson var så ut som en junior for et 7. divisjonslag fra Toten. Han fikk spille 86 minutter.
  2. Chibuike fikk ikke til noe, som vanlig. Han fikk 90 minutter.
  3. Den siste halvtimen av kampen så slår vi bare langballer mot Moldes banehalvdel, de vinner hodeduellen og vi taper andreballen. HVER. JÆVLA. GANG.
  4. Dorsin klarer å være totalt svensk og få et gult kort for å KASTE BORT BALLEN. Du er kaptein for helvete, du skal holde deg for god til sånt. Jeg kan skjønne at Serber-svensken Prica kan miste hodet, men du er kaptein. Faen.
  5. For første gang så innrømmer jeg at Janne har totalt NULL planer når plan A ikke fungerer i mer enn 15 minutter (ref. første 15 i dag, og første 15 i andre omgang mot Metalist).
  6. Dommern var definitivt fra Molde.
  7. Flaut å se Kjernen-medlemmer i slosskamp på tribunen etter tapet. Det gjør plutselig at Eva Britt og fittegjengen hennes ser ut som de har klasse.
  8. Vi kommer til å bli voldtatt analt mot Godset neste helg. 5-0 er mitt forsiktige tips.

 

Fuck alt.

Endret av MartinF
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Der var mye folk med svart og kvitt som oppførte seg idiotisk idag, etter episoden på uteplassen gikk eg tilbake i bilen, tok av meg drakta og bytta biletten til nøytral plass for å slippe og få opplevelsen ødelagt av våre sortefår, men neida.. Så blir vi rundtpulte av et lag som vi anser som vår største argeste konkurent... Off

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...