Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til med å finne en klubb hvor det bare finnes joviale folk som går rundt med et smil hele tiden. Må vel ned i 3. divisjon da. Er ingenting å forsvare med spillere som Annan og Prica. De er flinke folk som gjør jobben bra, og har sikret et seriegull for RBK. Skal vi glemme det på grunn av litt rumpeklyping og slenging med leppa?

Lenke til kommentar

Zlatan er et ganske drøyt eksempel både når det kommer til arroganse og ferdigheter synes du ikke det?

Eller er alt greit når man skal bevise et poeng?

 

Jeg mener vi har dyktige talenter på vei opp som ikke allerede er rammet av et tilfelle av "stjernenykker", samt andre spillere både i utland og i Norge som kunne bidratt like mye som Søderlund.

 

Eller er vi forbi den tiden hvor vi var stolte av spillerne i klubben vår pga innstillingen deres, fair play og innsatsen?

 

Bedre arrogante spillere har vi kanskje fått, men å kopiere suksessen til jordnære nordmenn er de langt unna å klare.

Lenke til kommentar

Lykke til med å finne en klubb hvor det bare finnes joviale folk som går rundt med et smil hele tiden. Må vel ned i 3. divisjon da. Er ingenting å forsvare med spillere som Annan og Prica. De er flinke folk som gjør jobben bra, og har sikret et seriegull for RBK. Skal vi glemme det på grunn av litt rumpeklyping og slenging med leppa?

 

Jeg mener innstilling har mye å si for den kollektive viljen, samt at det aldri er galt å prøve å ha spillere med en viss klubbfølelse.

 

Jeg mener også at det ikke er en tilfeldig at en trener med en såpass klar trenerfilosofi med fokus på det kollektive er den eneste treneren de fleste RBK-supportere mener har hatt suksess med klubben.

 

Edit:

Når alt det er sagt, så er det hva jeg føler er optimalt og hva jeg vil se i klubben min, selv om jeg er klar over at verden ikke fungerer slik.

På samme måte som at noen kunne tenkt seg Zlatan i klubben.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...